فرماندار شادگان خبر داد:

افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در شادگان

صبری پور گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی در شادگان به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرماندار شادگان گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی در این شهرستان امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شدند.

او افزود: همچنین ۱۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ناحیه شادگان به صورت نمادین در روستای گیداری بخش خنافره افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

صبری پور بیان داشت: در ادامه مراسم با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی از روند تکمیل پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش خنافره و تکمیل مسجد امام حسین (ع) و پایگاه بسیج مالک اشتر کوی عبودی بازدید میدانی بعمل آمد.

محرومیت‌های خوزستان قابل پذیرش نیست

سردار حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهادسازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه (کوثر) در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و محرومیت‌هایی که در نقاط مختلف استان هست قابل پذیرش نیست، امید داریم با همت نیرو‌های سپاه استان و قرارگاه محرومیت زدایی شاهد کاهش محرومیت‌ها و پیشرفت و توسعه استان باشیم.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به افتتاح چندین پروژه در شهرستان شادگان بیان داشت: برنامه افتتاح ۱۰ مسکن مددجویان و نیازمندان ناحیه شادگان به صورت نمادین در روستای گیداری بخش خنافره با حمایت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

او افزود: در سفر به شادگان علاوه بر افتتاح منازل مسکونی و تحویل آن به محرومان بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال انجام هم صورت گرفت، از جمله این پروژه‌ها پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش خنافره و تکمیل مسجد امام حسین (ع) و پایگاه بسیج مالک اشتر کوی عبودی روکش آسفالت جاده‌های روستایی، مدارس در حال ساخت، کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی و کارگاه فرآوری خرما و تولید ماکیان بازدید میدانی به عمل آمد.

سرهنگ زبیدی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ادامه داد: تاکنون آبرسانی به ۲۴ روستا انجام شده و ۲۵ روستای جدید طی امسال عملیات آبرسانی به آن‌ها انجام خواهد شد.

این بازدید باحضور سردار خزنی، دبیرقرارگاه مرکزی جهادسازندگی و پیشرفت و آبادانی، سردارمعین پور جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان، مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، صبری پور فرماندار شهرستان شادگان، سرهنگ منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان و مسئولین ادارات و دستگاه‌های این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.