هفت هزار دانش آموز محروم از دسترسی به شبکه شاد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه در تازه‌ترین آمارها گفت : بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیش از دوازده هزار دانش‌آموز مددجوی کرمانشاهی که هفت هزار نفرآنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند به شبکه شاد دسترسی ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به وضعیت موجود کرونا در استان گفت : در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اعلام شد که دوازده هزار دانش آموز کرمانشاهی نتوانسته اند به شبکه اینترنتی شاد دسترسی پیدا کنند .

او با اشاره به اینکه با دستور استاندار کرمانشاه تعداد کودکان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی احصاء شد گفت : هفت هزار دانش آموز محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بودند و بیش از هزار و ششصد دانش آموز نیز مدد جوی سازمان بهزیتی اعلام شده و متاسفانه بقیه آمار این دانش آموزان تحت پوشش هیج نهادی نیستند.

او با اشاره به اینکه برای تهیه تبلت‌های آموزشی نیازمند بودجه کافی هستیم افزود: استاندار کرمانشاه قول تهیه ۳۵۰۰ تبلت را داده اند و برای ۳۵۰۰ دستگاه باقی مانده ما هم رایزنی‌ها را آغاز کرده ایم، ولی تا کنون هیچ تبلتی به استان وارد نشده است.

جمشیدی به آخرین آمار برگزاری شور عاطفه‌ها در استان نیز اشاره کرد و افزود: در ۱۰ روز ابتدایی بیش از پنج میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند استان توسط خیران نیک‌اندیش اهداء شد که امید واریم بتوانیم با جمع آوری مبالغی دیگر کمبود این وسیله‌ها را برای دانش آموزان جبران کنیم

او ادامه داد: شور عاطفه‌ها امسال از ۲۲ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد و امسال این مراسم با توجه به شیوع بیماری کرونا با هدف تأمین وسایل آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که امیدواریم در این مراسم مذهبی خیران کمک‌های خود را به شیوه نقدی به‌منظور تأمین نیاز آموزش غیرحضوری اهداء کنند.

جمشیدی گفت: در استان کرمانشاه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارد و طبق آماری که انجام شده بیش از هفت هزار دانش‌آموز مددجو در استان به شبکه شاد دسترسی ندارند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: امیدوارم با مشارکت خیران در شور عاطفه‌ها برای این دانش‌آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری و آنان مانند سایر دانش‌آموزان به شبکه آموزشی شاد دسترسی پیدا کنند.

او به ایجاد مرکز نیکوکاری «مداد رنگی» در استان اشاره کرد و گفت: این مرکز برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند به زودی در دانشگاه سماء شهر کرمانشاه آغاز به کار می‌کند و امیدواریم خیران با پیوستن به این طرح مشارکتی یاری‌رسان دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
کاشکی یه ویروسی میاومد که تمام کامپیوترها و گوشیها را از کار میانداخت