سایت نسخ الکترونیک بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی یکسان شود

رئیس نظام پزشکی شهرستان ملایر گفت: برای تسریع در کنترل پیشینه درمان بیماران، یکسان سازی سایت نسخ الکترونیک بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی ضروری است.

پرداخت مطالبات پزشکان از بیمه سلامت همدان به روز شد/ به روز شدن پرداخت مطالبات پزشکان از سوی بیمه سلامت موجب ترغیب پزشکان به کار بیشتر شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آذرهمایون؛ رئیس نظام پزشکی شهرستان ملایر اجرای طرح نسخ الکترونیک از سوی بیمه سلامت در مطب‌ها، کلینیک‌ها و داروخانه‌های این شهرستان را مهم دانست و گفت: اگر این طرح به صورت کشوری اجرایی شود و پیشینه بیمار در استفاده از داروها، داشتن بیماری زمینه‌ای مشخص شود، اجرای آن بسیار ارزشمند خواهد بود.

او افزود: از دیگر مزیت‌های این طرح جلوگیری از کاغذبازی و کاهش هزینه‌های چاپ دفترچه و مشکلات حمل دفترچه خواهد بود.

رئیس نظام پزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه طرح نسخ الکترونیک خوب است، اما باید زیرساخت‌های آن فراهم شود اضافه کرد: غالبا در انجام این طرح در شهرستان ملایر با قطعی اینترنت و حتی تلفن مواجه هستیم.

آذرهمایون با بیان اینکه امیدوارم بیمه سلامت با بیمه تامین اجتماعی هماهنگ شوند و یک سایت مشخصی را برای نسخ الکترونیک معرفی کنند ادامه داد: در حال حاضر برای نوشتن نسخ الکترونیک اگر بیمار تحت پوشش بیمه سلامت باشد باید وارد سایت این مجموعه شد و اگر تامین اجتماعی است وارد سایت آن‌ها می‌شویم که نیاز است سایت واحدی معرفی شود که مثلا هنگام ورود کد ملی بیمه شده، بتوان با انتخاب سازمان بیمه شده به راحتی کار انجام داد.

او با اشاره به اینکه بیشترین بیمه شدگان شهرستان ملایر زیر پوشش بیمه سلامت هستند، بیان کرد: به روز شدن پرداخت مطالبات پزشکان از سوی بیمه سلامت بسیار موثر بوده تا همکاران ترغیب شوند بیماران زیادی را زیر نظر این مجموعه ویزیت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.