جامعه هدف بهزیستی همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ارتباط بسیار خوبی با بیمه سلامت داریم و همه جامعه هدف ما بر اساس سهمیه، خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت را دریافت می‌کنند.

همه جامعه هدف بهزیستی همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا الوند، مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به کودکان و زنان بی‌سرپرست، خانواده‌های دهک‌های پایین جامعه و معلولان راه‌اندازی شده است، افزود: امروز می‌توانیم بگوییم سازمان پس از چهل سال در اوج بالندگی و شکوفایی است و بیش از ۱۸۹ وظیفه را در حوزه مسائل اجتماعی کشور عهده‌دار  است.

الوند در ادامه به ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف  بهزیستی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی با بیمه سلامت داریم و تمام خدمت گیران ما بر اساس سهمیه خدمات بیمه‌ای این سازمان را دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه مدیرکل بیمه سلامت استان همدان و همه همکاران او  در هرجایی که نسبت به صدور دفترچه‌های سلامت برای جامعه هدف به مشکل برخوردیم نهایت همکاری را داشته‌اند ادامه داد: تعامل ما با مجموعه بیمه سلامت بسیار مطلوب است و خوشبختانه تاکنون به مشکلی برخورد نکرده‌ایم.

الوند با بیان اینکه در استان همدان در حوزه ارائه خدمات بیمه سلامت برای جامعه هدف که معلولان و خانواده‌های زیرپوشش هستند اقدامات خوبی انجام شده است یادآور شد: جامعه هدف ما از طریق عضویت در سامانه ملی بیمه سلامت خدمات این سازمان را در استان دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی سازمان بیمه سلامت را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: این طرح در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ابتلا به بیماری کرونا بسیار موثر است.

الوند با اشاره به اینکه کاهش تبادل دفترچه بین پزشک و بیمار در پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا تاثیرگذار است و علاوه بر آن سرعت کار بالا خواهد رفت بیان کرد: کاهش مصرف کاغذ و حذف هزینه‌های مربوط به چاپ دفترچه‌های بیمه از دیگر مزیت‌های نسخه‌نویسی الکترونیک است که البته این طرح اخیرا آغاز شده و قطعا به مرور بیشتر در مورد فواید آن خواهیم دانست.

این مسئول اقدام بیمه سلامت نسبت به تمدید الکترونیکی دفترچه‌های بیمه سلامت در ایام شیوع کرونا را ارزشمند دانست و ابراز داشت: بیمه شدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی که تاریخ اعتبار دفاتر بیمه‌ای آنان به پایان رسیده بود نیازی نداشتند که برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند که این اقدام در کاهش تردد‌ها و کنترل بیماری کرونا موثر بوده است.

انتهای پیام/ ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.