شرکت پرسی ایران گاز به تقویت ناوگان خود در سیستان و بلوچستان ملزم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای پیشگیری از کمبود گاز مایع در روز‌های سرد سال شرکت پرسی ایران گاز به تقویت ناوگان حمل گاز خود در این استان ملزم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست بررسی وضعیت گاز مایع سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شرکت پرسی ایران گاز قدیمی‌ترین شرکت توزیع گاز مایع در این استان است و امروز ۷۰ درصد بازار گاز مایع این منطقه را در اختیار دارد و گاز مورد نیاز را به وسیله کشنده‌های جاده پیما یا واگن تامین می‌کند.

او  ادامه داد: در این راه سیستان و بلوچستان به دلیل دوری از پالایشگاه‌ها همواره در حمل گاز مایع با مشکل روبه‌رو بوده است و باید این مشکل یکبار و برای همیشه حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای بهبود این شرایط شرکت پرسی ایران گاز ملزم شدتا ناوگان حمل و نقل خود را تقویت کند و برای این استان ورود هفته‌ای ۴۵ واگن گاز مایع را برنامه‌ریزی کند در کنار آن استان هم ۲۰ کشنده به همراه ۱۰۰ دستگاه نیسان را به ناوگان حمل و توزیع گاز مایع استان اضافه کرد.

او  گفت: در راستای سهولت در توزیع گاز مایع میان شهروندان تصمیم گرفته شد تا در ۲۰ نقطه زاهدان مکانی به عنوان عاملیت عرضه گاز مایع با محوریت شهروندان و بخش خصوصی ایجاد شود تا صف‌های طولانی مقابل خودرو‌های حمل گاز شکسته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار