نعمتی: امیدوارم بتوانیم پاختاکور را شکست دهیم/ ضربه‌ای به بازیکن السد نزدم

بازیکن تیم پرسپولیس درباره شرایط سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی مقابل السد قطر اظهار داشت: برد مقابل السد را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم لحظه‌ای آن‌ها را شاد کرده باشیم. بازی خوبی بود و حریف را به خوبی آنالیز کردیم. قبل از به ثمر رساندن گل هم ۲ - ۳ فرصت داشتیم که از دست رفت.

او افزود: عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۸ گل پیروزی بخش را زد تا به مرحله بعدی صعود کنیم. السد تیم خیلی خوبی است و بازی سنگینی داشتیم. فکر می‌کنم السد یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این تیم را حذف کنیم.

نعمتی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم پاختاکور را شکست دهیم و به مرحله نیمه نهایی برسیم. برای ما تفاوتی نداشت در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کدام تیم برویم و اگر این موضوع اهمیتی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس داشت می‌توانستیم در مرحله گروهی رتبه اول یا دومی را تعیین کنیم.

او درباره اخراج عجیب خود در دیدار با السد گفت: در آن لحظه واقعا شوکه شده بودم. نفهمیدم داور برای چه من را اخراج کرد. خیلی‌ها تصور کردند بی‌احترامی کردم، اما خودم فکر می‌کنم داور تصور کرده  من با آرنج به بازیکن حریف ضربه زدم، اما در فیلم‌ها هم مشخص است بازیکن السد را لمس نکردم.

او افزود: خیلی مراقب بودم داستان فینال ۲ سال قبل لیگ قهرمانان تکرار نشود. از آن اتفاق در بازی‌های آسیایی تجربه خوبی به دست آوردم و واقعا هم نمی‌دانم داور چرا من را اخراج کرد. از پیگیری مردم ممنون هستم و انشاالله مسئولان هم پیگیر باشند تا این محرومیت بخشیده شود و بتوانم مقابل پاختاکور بازی کنم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: در صحنه اخراج داور صحبتی با من نکرد و فکر می‌کنم تنها به امید عالیشاه که دلیل اخراج من را پرسید، گفت با آرنج به بازیکن السد ضربه زده است. این در حالی است که در تصاویر مشخص است حتی او را لمس نکردم. حتی بازیکن حریف ۲ بار من را زد که واکنشی نشان ندادم. امیدوارم مسئولان AFC هم با تماشای فیلم تا قبل از بازی با پاختاکور کارت قرمز من را ببخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار