نایب رئیس مجلس گفت: دولت موظف شده تا به افراد نیازمند ودیعه مسکن دهد، اما دولت جز موارد اندک به اکثریت خانواده‌های نیازمند ودیعه مسکن اختصاص نداده است.

طبق قانون اساسی رئیس جمهور باید برای بررسی رأی اعتماد وزرا در صحن علنی حضور پیدا کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۹ مهرماه) نامه جمعی از نمایندگان که به هیئت رئیسه تحویل داده شده بود را قرائت و اظهار کرد: وضعیت مسکن مردم بسیار اسفبار است. دولت موظف شده است به افراد نیازمند ودیعه مسکن دهد، اما متاسفانه دولت جز موارد اندک به اکثریت خانواده‌های نیازمند ودیعه مسکن اختصاص نداده است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: لازم است به وزیر مسکن و دولت تذکر جدی داده شود که چرا به فکر مردم نیستند و به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
اکبر
۰۱:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
من از کار افتاده ام وتحت حمایت کمیته امداد. توی شهر ما هیچکدوم از بنگاهها کد رهگیری ندارن. بخدا توی این شرایط خونه با رهن 15 تومن و اجاره یک تومن اصلا گیر نمیاد. الان توی یک خونه ای زندگی میکنم صد رحمت به طویله. امثال من باید چطوری زندگی کنن؟ اگه این شرایط هفت خان رستم را نمیگذاشتن مشکل خیلیا حل میشد. واقعا به این وام نیاز دارم.
آخرین اخبار