کشف دو دستگاه اره موتوری در منطقه جنگلی شاهان ممسنی

ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی موفق به کشف و ضبط دو دستگاه اره موتوری در جنگل‌های منطقه شاهان از متخلفان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی ،گفت: نیرو‌های منابع طبیعی این شهرستان حین گشت زنی در مناطق جنگلی با مشاهده تعدادی اره موتوری غیر مجاز اقدام به محاصره و تحت نظر قرار دادن منطقه کردند.

او، بیان کرد: با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی متخلفان پس از چندین ساعت تعقیب و گریز در دام قانون گرفتار شدند و پس از انتقال خودرو‌ها به پارکینگ نیروی انتظامی متخلفان  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

مسعودی جم، با تاکید بر توقیف یک دستگاه خودرو حامل زغال غیر مجاز جنگلی طی عملیات دیگر از سوی نیرو‌های منابع طبیعی  ممسنی، تصریح کرد: در این راستا  یک دستگاه خودرو وانت بار پیکان در منطقه آبگشته بخش مرکزی این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی، ادامه داد: در این عملیات نیز متخلفان اقدام به جاسازی کیسه‌های زغال غیر مجاز بلوط در خودرو کرده و قصد انتقال آن به مرکز شهر را داشتند که در دام نیرو‌های منابع طبیعی گرفتار شدند.

او، افزود: با توجه به وسعت زیاد مناطق جنگلی، حفاظت بیشتر از این عرصه‌ها نیازمند نیرو و تجهیزات و امکانات لازم و ضروری است.

مسعودی جم، در پایان با اشاره به گشت زنی‌های روزانه کیپ‌های مستقر در شهر ممسنی از شهروندان  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه منابع طبیعی مراتب را با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار