ساخت ایستگاه دوم آتش نشانی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه توجه به موضوع ایمنی، یکی از ضرورت‌ها در احداث و توسعه فعالیت‌های صنعتی است، از احداث دومین ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مراسم تجلیل از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: این روز یادآور فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌کنند.

احد فتوحی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مهم شهرک‌های صنعتی پرداختن به موضوع ایمنی است، گفت: این مهم از جمله اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۴ خودروی آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس فعال است، گفت: واحد‌های آتش نشانی با توجه به افزایش توقعات و انتظارات از آن‌ها باید به طور مستمر در حال توانمندسازی و برنامه‌ریزی برای به کارگیری راهکار‌های تخصصی و علمی برای افزایش ایمنی و ارتقای تاب‌آوری باشند.

فتوحی ادامه داد: در کنار این مباحث، فرهنگ سازی و آموزش، نظارت بر ایمنی واحد‌های تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحد‌های صنعتی از طریق توانمند سازی نیروی انسانی همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

او اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، همواره تلاش کرده با رویکرد دانش پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد‌های صنعتی و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند.

فتوحی اضافه کرد: امروز با تلاش مجموعه آتش نشانی، پوشش خدمات آتش نشانی به صنعتگران در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برخی شهرک‌های صنعتی دیگر به نقطه مطلوبی رسیده و در حال ارتقای وضعیت موجود هستیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار