برای مواجهه با پیک بیماری کووید۱۹ در استان آمادگی داریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در یکی دو هفته گذشته زنگ خطر بیماری کرونا باز هم در استان به صدا درآمده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در یکی دو هفته گذشته زنگ خطر بیماری کرونا باز هم در استان به صدا درآمده و مردم باید همچون گذشته نکات بهداشتی را رعایت نموده و ماسک بزنند.

او گفت : بیمارستان‌های شهدا و حضرت ابوالفضل (ع) در این مدت همکاری بسیار خوبی در پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با دانشگاه داشته اند.

روشنی افزود : در حال حاضر از تعداد ۵۸۴ تخت اختصاص یافته به بیماران کرونایی، ۴۶۷ تخت اشغال شده و حدود ۱۰۰ ظرفیت خالی در بیمارستان‌های استان موجود است.

 محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تجهیزات ۲۱ تخت ICU در بیمارستان گلستان به صورت کامل فراهم شده است.

او گفت : ذخیره دارویی را افزایش داده ایم و خوشبختانه با این میزان ذخیره دارویی در حال حاضر هیچ گونه کمبودی از نظر دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی در استان نداریم.

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پیگیری لازم در خصوص تامین اعتبار جهت خریداری دستگاه‌های اکسیژن ساز انجام شده است و به زودی یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر تهیه خواهد شد.

او گفت : پیگیری‌های لازم درخصوص تهیه امکانات، تجهیزات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای مواجهه با بیماری کووید ۱۹در استان صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار