خطوط گازرسانی درشرکت گاز نشت یابی شد

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : ۲۵۳۰ کیلومتر خطوط گازرسانی شرکت گاز استان کرمانشاه در شش ماه نخست سال ۹۹ نشت یابی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : به منظور ایمن سازی خطوط شبکه گازرسانی دراستان و جلوگیری از حوادث احتمالی و هدررفت گاز وکمک به حفظ محیط زیست و تداوم گازرسانی از ۲۵۳۰ کیلومتر شبکه و خطوط لوله گازرسانی در استان در شش ماهه اول سال جاری نشت یابی صورت گرفته است.

او گفت : با توجه به سیاست شرکت گاز استان مبنی بر توسعه و نگهداشت خطوط و شبکه‌های گازرسانی و افزایش طول عمر خطوط و شبکه‌ها و جلوگیری از نشت و خوردگی خطوط گاز، بر اساس استاندارد‌های شرکت ملی گاز ایران کار نشت یابی از خطوط و شبکه ها، ایستگاه‌های تقلیل فشار و ... مطابق برنامه زمانبندی بصورت منظم و دوره‌ای و مستمر با جدیت انجام میگردد.

شهبازی افزود : به منظور اطمینان ازتهیه کالا‌های استاندارد جهت استفاده در خطوط، تاسیسات و ایستگاه‌های گازرسانی تعداد ۲۳۷ مورد بازرسی از کالا‌های خریداری شده شامل لوله و اتصالات، شیر آلات و رگولاتور ها، پوشش و مواد شیمیایی، برق و ابزار دقیق، کالا و تجهیزات حفاظت کاتدی و ... بعمل آمده است.

شهبازی ادامه داد: در این مدت نیز ۱۰۲ مورد تست‌های مقاومت و نشتی و همچنین ۲۱ مورد تست‌های مقاومت الکتریکی و ۷۶ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار CGS/TBS انجام گردیده است و تمامی بازرسی‌ها و آزمایشات مذکور پس از مستند سازی و تجزیه و تحلیل نتایج نشت یابی به منظور ارائه خدمت مطلوب و بهینه به مشترکین گاز در اختیار واحد‌های ذی ربط به منظور اقدامات مقتضی صورت میگیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.