بازسازی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی شهرستان سنقر

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر بازسازی اساسی و ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با تلاش جمعی مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر، بازسازی اساسی و ارتقاء ظرفیت تولید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان سنقر به انجام رسید .

او گفت : خوشبختانه ظرفیت تولید اکسیژن این دستگاه با اضافه نمودن یک ماژول زئولیت به دستگاه موجود، با فشار مناسب و خلوص بالای ۹۰ درصد به ۴۴۰ لیتر در دقیقه ارتقاء پیدا کرد.

شیرزادیان افزود : به موازات این تلاشها، پیش بینی لازم برای تامین تعداد قابل توجهی سیلندر اکسیژن صورت پذیرفته که به زودی تعدادی از آن‌ها در اختیار این شبکه قرار خواهد گرفت.

او افزود : با عنایت به رشد قابل ملاحظه مبتلایان به کویید۱۹ در روز‌های اخیر و به تبع آن افزایش مصرف اکسیژن، روسا، مدیران و کارشناسان مراکز درمانی می‌بایست بر مصرف استاندارد اکسیژن و سسیتم گاز‌های طبی، بالاخص مانومتر‌های اکسیژن نظارت مستمر داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار