اعمال محدودیت‌های ۱۴ روزه جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سطح ملی و استانی برای تمامی دستگاه‌ها الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ با اشاره به وضعیت قرمز استان نسبت به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی برای تمامی دستگاه‌ها الزامی است.

او افزود: در شرایط بحرانی کنونی، هیچ‌کس حق ندارد پیشنهاد‌های مطرح شده در این ستاد را رد یا در برابری اجرای آن کوتاهی کند.


بیشتر بخوانید


عباسی سلامت مردم را اولویت نخست مسئولان چهارمحال و بختیاری دانست و اضافه کرد: نظر رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برای هرگونه برخورد در خصوص رعایت نکردن مسایل بهداشتی و رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی معتبر و مورد قبول است.

او اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام کرد و گفت: تعطیلی و یا پلمب محل‌های بی‌توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مصوبه نیاز ندارد.

عباسی با اشاره به اجرای ضعیف برخی مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: متاسفانه در جلسات برخی مدیران فقط خوب صحبت می‌کنند، اما نظارت و عمل به اجرای مصوبات آنان ضعیف است.

او اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان یک سوم کارکنان خود را به دورکاری و یا مرخصی بفرستند.

عباسی گفت: از ۱۵ پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برای اعمال محدودیت و یا تعطیلی برخی مکان‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری هر چه در اختیار استان باشد، تعطیل و بقیه پس از گرفتن مجوز از ستاد ملی تعطیل شود.

او ادامه داد: تمامی مراکز تفریحی، توریستی و گردشگری حاشیه زاینده‌رود، دیمه، سیاسرد و مکان‌های مشابه دیگر در چهارمحال و بختیاری از امروز پنج شنبه ۱۰ مهر ۹۹ به مدت حداقل دو هفته تعطیل است.

عباسی افزود: رسانه‌های گروهی در زمان شیوع ویروس کرونا اطلاع‌رسانی تاثیرگذار بین افکار عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.