معاون آموزش و پرورش یزد:

تحقق سند تحول بنیادین مهمترین هدف آموزش و پرورش است

ملانوری گفت: هدف کلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزان تمام ساحتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد در دیدار با امام جمعه بافق، تحقق سند تحول بنیادین را از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف کلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان تمام ساحتی و آموزش مبانی‌ سبک زندگی به دانش آموزان است که این موضوع در مدارس بافق پیاده شده است.

او در ادامه به موفقیت‌های سارا فلاح، دانش آموز نمونه بافقی در امور اجتماعی اشاره و تصریح کرد: به تبعیت از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر میدان دادن به جوانان در عرصه‌های کشوری، یقینا می‌توان آینده‌ای درخشان را برای ایران اسلامی تجسم کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه این نشست به تشریح نقش مهم آموزش و پرورش در آینده‌ی جامعه پرداخت و ادامه داد: قطعا اگر در جامعه‌ای به آموزش و پرورش اهمیت داده شود می‌توان اثرات مثبت آن را در تمام عرصه‌ها مشاهده کرد.

او گفت: همچنین اگر به آموزش و پرورش بی توجهی شود اثرات منفی آن، چه در همان زمان و چه در دراز مدت تمامی مسائل جامعه را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق، آموزش و پرورش را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: استان یزد و به خصوص شهرستان بافق در تمامی دوران‌ها مردان و زنان وارسته و فرهیخته‌ای را در تمام زمینه‌ها اعم از سیاسی و فرهنگی کشور پرورش داده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار