گوگل گوشی‌ های Pixel 5 و Pixel 4a 5G را رسما معرفی کرد

شرکت گوگل در مراسم اخیر خود دو گوشی مورد انتظار Pixel 5 و Pixel 4a 5G را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو  گوشی‌ هوشمند جدید شرکت گوگل که خبرهای زیادی درباره آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است، سرانجام معرفی شدند.

گوگل در مراسم اخیر خود دست به رونمایی رسمی از گوشی‌های Pixel 5 و Pixel 4a 5G زد. طی این مراسم زمان دقیق عرضه و قیمت این محصولات نیز مشخص شد.

برای کاربرانی که پیگیر شایعات و اخبارهای مربوط به این دو گوشی‌ بوده‌اند، اطلاعات جدید شگفت‌آور نخواهد بود، اما با این وجود باید اظهار داشت که شرکت گوگل در مراسم خود جزئیات مهمی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

مشخصات گوشی‌های Pixel 5 و Pixel 4a 5G 

بر خلاف پرچمدار قبلی شرکت گوگل یعنی Pixel 4، گوشی هوشمند Pixel 5 یک تلفن همراه مدرن با صفحه نمایش ۶ اینچی است که نرخ بازیابی صفحه آن ۹۰ هرتز است. این گوشی همچنین به یک تراشه پردازنده اسنپدراگون 765G مجهز است که از RAM هشت گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. محصول جدید شرکت گوگل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت هیچ‌گونه حافظه جانبی را در خود جای نمی‌دهد و خریداران آن قادر به افزایش میزان این کارت حافظه نخواهند بود.

 محصول جدید گوگل هیچگونه فناوری شگفت‌آور و خاصی را ارائه نمی‌دهد اما از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند Pixel 5 از یک رنگ سبز جدید نیز برخوردار است که کاربران می‌توانند آن را سفارش دهند. دوربین قرار گرفته در این محصول با گوشی‌های دیگر شرکت گوگل شباهت دارد.

مشخصات گوشی‌های Pixel 5 و Pixel 4a 5G


بیشتر بخوانید


این یعنی گوشی مذکور از یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی، نمونه ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. شرکت گوگل سعی دارد مانند همیشه با استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت‌های نرم افزاری کیفیت تصاویر گرفته شده با گوشی‌های خود را افزایش دهد.

گوشی Pixel 4a 5G نیز از صفحه نمایشی بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر برخوردار شده و قرار است سرعت ارسال و دریافت داده بیشتری را به خریداران خود پیشنهاد دهد. این گوشی به شارژر ۱۸ واتی و رم ۶ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. گفتنی است؛ گوشی Pixel 5 در تاریخ ۱۵ اکتبر با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد و مدل Pixel 4a 5G در همان تاریخ با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار