برگزاری اجلاس سراسری نماز در همدان

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت :اجلاس سراسری نماز در همدان بر گزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم ,مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان  با اشاره به برنامه‌های ۶ ماهه دوم ستاد اقامه نماز در همدان افزود: در زمینه فرهنگی و آموزشی، طراحی و برنامه‌ریزی برنامه‌های آموزشی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارکنان و خانواده‌های آنان و ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

او در ادامه گفت: اگر شرایط در زمینه کرونا فراهم باشد امسال اجلاس سراسری نماز حضوری و در غیر این صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان ، محور و موضوع اجلاس امسال را پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجدبرشمرد و افزود: شخصیت هر فرد را این سه رکن مثلثی ، قوام می‌بخشند.

حسنی‌حلم بابیا ن اینکه فراخوان شرکت در این اجلاس  از ۱۰ شهریور تا ۱۰ آذرماه خواهد بود افزود: طی این سه ماه مردم از سراسر کشور فرصت دارند در سه محور مبانی و اصول تعالی خانه، مدرسه و مسجد، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای پیوند خانه، مدرسه و مسجد و نقش  همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد مقالات خود را ارسال کنند.

او گفت: استان همدان هر سال در فراخوان مقالات و دریافت لوح‌ها و تقدیرها از استان‌های برتر است وامسال نیز امیدواریم با آمادگی که وجود دارد، مقالات علمی، آموزشی و ادبی را با تجارب آثار ارسال کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز در همدان با بیان اینکه تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز نیز در ۶ ماهه دوم انجام می‌شود گفت: علاوه بر دستگاه‌های برگزیده، از افراد حقیقی برگزیده نمازی مثل راننده، مدیر مدرسه، ورزشکار، دانشجو، استاد دانشگاه، رفتگر، خادم مسجد نیز تقدیر می‌شوند.

حسنی حلم با تاکید بر اینکه اجلاس‌ استانی نیز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد برگزار می‌شود گفت: این اجلاس با محوریت صدا و سیما است و به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

او اضافه کرد: در اجلاس استانی از ۲۰ دستگاه برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار