در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم عنوان شد؛

تشدید محدودیت‌های کرونایی قم در صورت بی‌توجهی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم هشدار داد: در صورت بی توجهی اصناف و مردم ،محدودیت‌های کرونایی تشدید خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی، امنیتی استاندار قم، در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم به اعمال محدودیت‌های کرونایی از امروز دهم مهرماه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: براساس این محدودیت ها، بسیاری از اصناف مانند اغذیه فروشی ها، بستنی فروشی‌ها و رستوران‌ها تنها به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.


او  افزود: براساس این مصوبه، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و اماکن ورزشی هم تعطیل و برگزاری مراسم در حرم و جمکران و آرامستان‌ها نیز ممنوع است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان این که فعلا این تعطیلی‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود، تصریح کرد: در صورت بی توجهی اصناف، این محدودیت‌ها تشدید و تمدید خواهد شد.


سلیمان پور تصریح کرد: مقامات انتظامی و قضایی با متخلفان هیچ گونه مماشاتی نخواهند کرد.


او در عین حال مردم را از هرگونه مسافرت به علت شروع تعطیلی‌ها برحذر داشت و گفت: در صورت مسافرت، بازهم امکان کنترل بیماری کرونا وجود نخواهد داشت.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم بر لزوم اعمال دورکاری در ادارات هم تاکید کرد و گفت: در این زمینه بانوان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در اولویت قرار دارند.


حسن احمدلو، رئیس اتاق اصناف هم از تشکیل تیم‌های نظارتی مشترک با همکاری مرکز بهداشت و اماکن خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی اصناف بدون هرگونه اخطار مشمول  پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.