نگرانی ستاد انتخاباتی ترامپ از عملکرد ضعیف وی در اولین مناظره

منابع آمریکایی گزارش دادند که ستاد انتخاباتی ترامپ از عملکرد ضعیف رئیس جمهور این کشور در اولین مناظره با جو بایدن، بسیار نگران شده‌ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ان بی سی نیوز، برخی از مدیران ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، پس از اولین مناظره  آشفته او در برابر جو بایدن، اعلام کردند که ترامپ بزرگترین و یکی از آخرین فرصت‌ها برای جذب آرای مردم آمریکا را از دست داد.

به گفته برخی از منابع، دونالد ترامپ استراتژی تعیین شده از سوی ستاد انتخاباتی خود در جریان اولین منظره را رعایت نکرده است. وی بسیار عصبانی ظاهر شد و نشانه‌ای از اعتماد به نفس را از خود نشان نداد.

مشاوران ترامپ می‌گویند که او فرصت‌های مکرر برای ضربه زدن به جو بایدن در موضوعاتی که از قبل تعیین شده بود را از دست داد. موضوعاتی مانند چین و اظهارنظر‌های گذشته بایدن در مورد مسئله نژادپرستی از جمله مواردی بود که ستاد انتخاباتی ترامپ روی آن تمرکز کرده بود. منابع آگاه همچنین اعلام کردند که وضعیت ستاد انتخاباتی ترامپ و همچنین فضای عمومی کاخ سفید در صبح پس از مناظره نگران بوده است.

اولین مناظره بین دونالد ترامپ و جو بایدن، سه شنبه شب در حالی برگزار شد که بسیاری از تحلیلگران تاکید کردند که مناظره اخیر بیشتر شبیه به یک دعوای سه نفره بوده و شباهتی به گفت‌وگویی سازنده و مفید نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار