مدیر حوزه‌های علمیه کشور ؛

۲۰۰ سند در زمینه کاری حوزه‌های علمیه تدوین شده است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ۲۰۰سند برای ۲۰سال کاری آینده حوزه‌های علمیه تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نشست مدیر حوزه‌های علمیه کشور با مدیران، معاونان و اساتید حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه و موارد در دستور کار در راستای ارتقا و توسعه کمی و کیفی این مراکز، اظهارداشت: هم‌اینک بیش از ۱۰۰کلاس درس خارج غیر از قم در سطح مراکز حوزه‌های علمیه نقاط مختلف کشور با حضور اساتید برجسته و مجرب برپا می‌شود.

او خطاب به مسوولان حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: باید این استان با مشارکت نهاد‌های حوزه و شورا از یک برنامه پنج ساله و اسناد بلندمدت ۲۰ ساله برخوردار باشد و از همه ظرفیت‌ها و امکانات در جهت رشد کمی و کیفی حوزه منطقه استفاده کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور به تبیین دستاورد‌های عظیم حوزه در عرصه‌های گوناگون و لزوم تلاش بیشتر برای رشد کمی و کیفی حوزه‌های علمیه بویژه در شهرستان‌ها پرداخت.

او به تشریح برنامه‌ها و اهداف حوزه‌های علمیه پرداخت و به سوالات، درخواست‌ها پاسخ و قول پیگیری و حل برخی از مشکلات را داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به ۸۰ مصوبه سفر گذشته آیت‌الله اعرافی به استان، افزود: مصوبات سفر گذشته خیلی امیدبخش بود که در صورت تحقق، عامل ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان می‌شد، اما مشکلاتی در مسیر تحقق آن‌ها وجود دارد که امید است در سفر جدید، این مشکلات پیگیری و مصوبات جدید نیز با جدیت مطرح شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار