بهره‌های مشاغل سخت به آرامستان سرازیر می‌شود!

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: تلاشیم می‌کنیم کارکنان اداره پذیرش و رانندگان آمبولانس که با متوفی ارتباط مستقیم دارند، جزء مشاغل سخت و زیان آور قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به این که در حال حاضر طاهرین شاغل در این سازمان در گروه مشاغل سخت و زیان آور قرار دارند و از مزایای آن بهره مند می‌شوند، گفت: کارکنان اداره پذیرش متوفیات و رانندگان آمبولانس نیز از عناوین شغلی هستند که با متوفی در ارتباط هستند و به طور جدی در تلاش هستیم تا از طریق کار گروه مشاغل سخت و زیان آور استان البرز مورد بررسی و در گروه ب مشاغل سخت و زیان آور قرار بگیرند.

عسگری افزود: در پی مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده از سوی اتحادیه آرامستان‌های کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در آخرین جلسه شورای عالی حفاظت کار ۷ گروه شغلی آرامستان‌های کشور جزء مشاغل سخت و زیان آور گروه ب قرار گرفت.

او با بیان این که اتحادیه آرامستان‌های کشور یکی از مجمع‌های تاثیرگذار در امور مدیریت آرامستان‌ها است، گفت: خوشبختانه شهرداری کرج در سال‌های اخیر به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار در این اتحادیه فعالیت داشته است.

عسگری گفت: امید می رود با تعاملی که با اتحادیه آرامستان‌ها و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وجود دارد موضوع سخت و زیان آوری عناوین شغلی دیگری که به دلیل ماهیت شان به طور جدی با آسیب‌های روحی-روانی مواجه هستند نیز به نتایج مطلوب برسد.

انتنهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.