معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

سه هزار نفر از کارمندان ایلامی به کرونا مبتلا شدند

صادقی فر از ابتلای سه هزار و هفت نفر از کارمندان ایلامی به کرونا ویروس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از این تعداد مبتلا یک هزار و ۸۳۷ نفر مربوط سه هزار نفر از کارمندان ایلامی به کرونا مبتلا شدندبه بانک‌ها و ادارات مختلف و مابقی مربوط به پرسنل بهداشت و درمان است.

او با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان در مهر ماه نسبت به دو ماه گذشته افزود: دیروز شاهد افزایش بی سابقه بستری‌های در استان بودیم که اگر پروتکل‌های بهداشتی در استان رعایت نشود روند ابتلا و بستری بیش از این خواهد شد.

صادقی فر تاکید کرد: برای کنترل این وضعیت در مکان‌هایی که امکان تجمع وجود دارد باید محدودیت‌ها مجددا اعمال تا وضعیت قابل کنترل شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: با شروع فصل سرما و شیوع آنفلوآنزا حتی الامکان پنجره‌ها و در‌ب اتاق‌های مراکز عمومی برای جریان هوا باید باز گذاشته شود تا جریان هوا خطر انتقال کرونا را کاهش دهد.

 صادقی فر یکی از دلایل افزایش شیوع آنفلوآنزا در زمستان را بسته نگه داشتن خانه و ساختمان‌های اداری و تجاری، پنجره‌ها و در‌ها و همچنین در جریان نبودن هوا عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.