در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از روز یکشنبه تا اواخر هفته کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب برای برخی نقاط شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود افزود: شنبه بارش در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی از شمال غرب کشور، بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب  تقویت می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: دوشنبه علاوه بر مناطق یاد شده برای ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: روز سه شنبه برای شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

او یاد آور شد: سامانه بارشی به تدریج روز‌های پایانی هفته از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

ضیائیان افزود: از روز یکشنبه تا اواخر هفته کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت آب هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای هوا  به  ۳۰ درجه و کمترین آن به ۱۸ درجه می رسد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی برای امشب بارش‌های رگباری و تندباد در آذربایجان‌های شرقی و غربی و شمال کردستان پیش بینی شده است. برای شنبه نیز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان و مازندران بارش‌های رگباری و تندباد پیش بینی می شود.

از یکشنبه تا سه شنبه بر شدت بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزوده می‌شود و در نوار شمالی کشور دمای هوا ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار