ابتلای ۵۷ دانش آموز و معلم به کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ابتدای مهرماه امسال، ۵۷ نفر از دانش آموزان، معلمان و اعضای کادر مدرسه در ۶ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد باقر زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طبق آمار اعلامی از ابتدای مهر تا دیروز تعداد ۳۴۲ مورد ابتلا و فوتی جدید بیماری کرونا در سبزوار و شهرستان‌های تابعه (جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد) ثبت شد.

او افزود: از این تعداد ۳۳۰ نفر بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا و ۱۲ نفر مربوط به جان باختگان این بیماری در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد است.

بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا، تا دیروز در سبزوار و شهرستان‌های تابعه مجموع تعداد مبتلایان به دو هزار و ۲۴۴ نفر و شمار جان باختگان به ۱۵۶ نفر رسید.

ابتلای ۵۷ دانش آموز و معلم در سبزوار به کرونا

باقرزاده بیان کرد: در دو هفته اخیر ۵۷ دانش آموز، معلم و کادر مدارس سبزوار و شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

او تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ دانش آموز، ۱۷ معلم و ۱۰ نفر از کادر مدارس است و مراجعه به علت ابتلا به کرونا به مراکز درمانی سبزوار افزایش یافته و تعداد بستری‌ها نیز به طور چشمگیری رو به افزایش است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار تاکید کرد: همکاری مردم در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا کاهش یافته است، این اتفاق باعث افزایش بروز بیماری و میزان بستری در بیمارستان‌ها خواهد شد و سیستم درمانی را دچار مشکل می‌کند.

باقرزاده اظهار کرد: شهروندان باید سعی کنند از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و مراکز عمومی پرهیز و تا جایی که امکان دارد بحث فاصله گذاری را رعایت کنند.



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۲:۱۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
با عرض سلام وخسته نباشید
بهتر بود این گزارش رو درصفحه نخست سایت قرار میدادید تا مسئولین بخصوص اقای وزیر اموزش و پرورش بخونن و دستور تعطیلی مدارس رو صادر کنن
ممنون از لطفتون
آخرین اخبار