جذب ۴۹ هزار میلیون ریال تسهیلات سامانه سیتا در نی ریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز، گفت: از ابتدای پارسال تا کنون، ۴۹ هزارمیلیون ریال تسهیلات سامانه سیتا برای ۹ طرح در بخش کشاورزی در نی ریز جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا بصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز، بیان کرد: از زمان راه اندازی این سامانه، ۵۰۰ درخواست از طرف متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی برای بهره مندی از تسهیلات سامانه سیتا  ثبت شده است.

او، تصریح کرد: با بررسی و تایید ۲۱۷ طرح در این شهرستان و تصویب ۸۶ طرح در کارگروه تخصصی استانی، ۳۶ نفر از این متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک معرفی شده اند.

بصیری، ادامه داد: این طرح‌ها شامل  ساخت گلخانه سبزی و صیفی و سایه بان، پرورش گل و گیاه زینتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی،  و تجهیز دامداری و خرید دام بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز، افزود: شناور بودن تسهیلات در سطح کشور، بروکراسی طاقت فرسا و طولانی شدن روند اداری از زمان ثبت نام تا دریافت وام که در مواردی بیش از ۶ ماه نیز ادامه داشته از مشکلات این بخش است.

او، اضافه کرد: متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی با ثبت نام در سامانه سیتا می توانند به آدرس اینترنتی cita.maj.ir مراجعه کرده و از تسهیلات  سامانه سیتا  بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار