احداث سه زمین والیبال ساحلی در کرمانشاه

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت : بزودی عملیات احداث سه زمین والیبال ساحلی توسط بخش خصوصی در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهمند سال افزون رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه با اشاره به ورود یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث تعدادی زمین ساحلی در کرمانشاه، گفت : باتوجه به اینکه این سرمایه گذار قصد دارد یک مجموعه ورزشی فرهنگی تفریحی در منطقه چالابه احداث کند، برای همین رایزنی‌هایی را با او داشته ایم تا احداث چند زمین ساحلی را هم جزو برنامه‌اش قرار دهد.

او با اشاره به موافقت این سرمایه گذار با این پیشنهاد، گفت : از آنجایی که می‌خواستیم این زمین‌ها مطابق با استاندارد‌ها احداث شوند، با پیگیری‌هایی که داشتیم، نقشه استاندارد ساخت زمین‌های ساحلی را طی روز‌های گذشته از فدراسیون گرفتیم و به سرمایه گذار تحویل دادیم.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه افزود: احداث این سه زمین با نظارت دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان و با اعتبار سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد بود.

او افزود: برای احداث هرکدام از این سه زمین بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر زمین در نظر گرفته شده و جمعا ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن صرف خواهد شد.

سال افزون ادامه داد: با اتمام عملیات احداث این سه زمین می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی والیبال ساحلی را در استان داشته باشیم.

اوبا بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیار خوبی در زمینه رشته‌های ساحلی و به ویژه والیبال ساحلی دارد، گفت: ورزشکاران والیبال ساحلی ما در حال حاضر در زمین قدیمی مجموعه ورزشی آزادی تمرین می‌کنند که اگر چه استاندارد‌های لازم را ندارد، اما توانسته اند با این شرایط در سطح کشوری مطرح شوند.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه افزود: اخیرا هم با وجود اینکه تیم زیر ۱۶ سال والیبال ساحلی استان شرایط تمرینی مناسبی نداشتند به مسابقات کشوری با حضور ۲۸ تیم اعزام شدند که در این رقابت‌ها برای اولین بار توانستیم جزو هشت تیم اول قرار بگیریم و دو بازیکن ما هم به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.