کاخ‌سفید: حال ترامپ یک شبه رو به بهبود گذاشت!

رئیس ستاد کارکنان کاخ‌سفید مدعی شد وضعیت جسمانی رئیس‌جمهور آمریکا که به کرونا مبتلاست، یک شبه بهبود پیدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در ادعایی تازه اعلام کرد حال جسمانی رئیس جمهور آمریکا یک شبه بهبود پیدا کرده است.

مارک میدوز روز دوشنبه اعلام کرد شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا رو به بهبود است. وی افزود كاخ سفید انتظار دارد كه رئیس جمهور بتواند بیمارستان را ترك كند و به محل اقامت خود بازگردد. این مقام کاخ سفید گفت امروز صبح با رئیس جمهور صحبت کردم. او آماده است تا به برنامه کاری عادی برگردد.

اگرچه تنها چند روز از ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا می‌گذرد و او کماکان در بیمارستان به سر می‌برد، مقامات کاخ سفید از همان ابتدای انتشار خبر بیماری او بارها تلاش کردند تا وضعیت جسمی او را رو به راه و مساعد جلوه دهند. این در حالی است که کارشناسان و پزشکان نظر دیگری دارند. آنها با استناد به داروهای تجویز شده برای ترامپ، شرایط جسمی او را وخیم ارزیابی می‌کنند.

روز گذشته رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید افشا کرد وضعیت جسمانی دونالد ترامپ در روز جمعه بسیار بدتر از آن چیزی بوده که به صورت علنی اعلام شد. از روز جمعه که ترامپ شخصا ابتلایش به ویروس کرونا را علنی کرد تاکنون اخبار ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی او منتشر می‌شود. ترامپ در آخرین پیام توئیتری که منتشر کرد از بهبود وضعیت جسمانی خود گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
آمريكا دارو و درمان كرونا را دارد !!! هنوز براي يك تجارت پرسود آماده رونمايي نشده است . دوره دوم ترامپ تجارت دارو و واكسن كرونا به روش خودش آغاز ميشود . بحران سال بعدي درمان كرونا است كه قيمتهاي فضايي را آمريكا اعلام ميكند . او منتظر است درصد بيشتري مبتلا شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
هیچ کوفتیش نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
حتما کاسه اس زیر نیم کاسس
آخرین اخبار