نزدیک به ۲۰ درصد از مدارس بوشهر فعالیت حضوری دارند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بوشهر گفت:نزدیک به ۲۰ درصد از مدارس استان به صورت حضوری فعالیت دارند و امیدواریم با همکاری خانواده‌ها این سال تحصیلی را با سلامت پشت سر بگذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسد حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مدارسی که فعالیت حضوری دارند، استفاده از آبخوری‌ها ممنوع است و به دانش آموزان توصیه شده است تا از منزل، بطری آب با خود همراه داشته باشند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا بیان کرد: از اسفند پارسال که در ماه‌های پایانی سال تحصیلی قبل قرار داشتیم و هم در سال تحصیلی جدید، رویکرد اصلی در دستگاه تعلیم و تربیت، آموزش نحوه پیشگیری و کنترل کرونا و رفتار‌های سلامت محور متناسب در رده‌های سنی مختلف است.


بیشتر بخوانید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برای گذر موفق از این دوره بیماری باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، عنوان کرد: آموزش خانواده‌ها به عنوان شریک اصلی و راهبردی آموزش و پرورش از دیگر راهبرد‌های این معاونت است تا با مشارکت و همکاری خانواده‌ها و رعایت اصول خود مراقبتی به پیشگیری و کنترل این بیماری کمک کنیم.

حصیری گفت: توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در مدارس از دیگر اقدامات سلامت محور آموزش و پرورش استان برای مبارزه با بیماری کرونا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.