تأکید بر جذب اعتبارات طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری برای جذب اعتبارات طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن فوریت یک ماهه تعیین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری برای جذب اعتبارات طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن فوریت یک ماهه تعیین کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه باید در جذب این اعتبار بیشترین تلاش را داشته باشند.

او افزود: در یک‌ماهه اخیر دو هزار میلیارد ریال اعتبار به این طرح تزریق شده است و این روند باید تداوم داشته باشد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری برای جذب این مبلغ و درخواست دو هزار میلیارد ریال اعتبار جدید از محل اسناد خزانه اسلامی تنها یک‌ماه فرصت دارد.

او ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن موظف به تعیین تکلیف پیمانکاران، تهیه تجهیزات، تملک زمین و تامین لوله مورد نیاز اقدام کند.

عباسی گفت: برای تسریع در روند اجرای طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن از توان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.

او افزود: در صورت جذب نشدن اعتبارات اختصاص یافته به طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن شرکت آب منطقه‌ای مقصر است.
عباسی اضافه کرد: در صورت سهل‌انگاری و کوتاهی برای تسریع در روند اجرایی این طرح هیچ توجیهی از هیچ مدیری در هیچ جایگاهی پذیرفته نیست.

او ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نسبت به افزایش پیگیری‌ها، تقویت نظارت‌ها و بهبود انگیزه افراد مشغول در روند اجرای طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن اقدام کند.

عباسی گفت: هم‌اکنون برای مسئولان شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری هیچ طرحی مهم‌تر از پروژه انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
گسترش شهر زیبای شهرکرد به سمت بن سبب زیبایی صد چندان شهر خواهد شد و شهرکرد به شهری ساحلی در جوار دریاچه و توریستی و حتی جهانی تبدیل خواهد شد.
انتقال آب بن ،بروجن حق مردم استان ما است .
آخرین اخبار