استاندار چهارمحال و بختیاری:

بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ارزیابی عملکرد مشارکت جدی داشته باشند و پس از اعلام دستگاه‌های برتر و برگزاری جشنواره شهید رجایی گلایه‌مند نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در ارزیابی عملکرد مشارکت جدی داشته باشند و پس از اعلام دستگاه‌های برتر و برگزاری جشنواره شهید رجایی گلایه‌مند نشوند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مراحل ارزیابی زمان مناسب اختصاص داده و در مرحله اولیه ارزیابی، مستندات لازم را کارشناسان مربوطه در دستگاه ارائه و موارد را پیگیری و بررسی کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی لازم در زمینه نحوه امتیازدهی و ارزیابی براساس ارائه مستندات به دستگاه‌ها صورت گیرد.

او ادامه داد: مکاتبه‌ای با وزارتخانه یا سازمان مربوط در خصوص دستگاه‌های اجرایی که در ارزیابی مشارکت نکرده‌اند انجام شود که ضمن تذکر به این دستگاه‌ها، دستور بررسی علت عدم مشارکت داده شود.

عباسی گفت: در برخی از ادارات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تفکیک جنسیتی به خوبی رعایت نشده که باید این موضوع بررسی شود.

او افزود: طرح تفکیک جنسیتی در جا‌هایی گریزناپذیر است و اقایان و خانم‌ها باید کنار هم کار کنند، ولی طبیعتا اگر این تفکیک به صورت منطقی اتفاق بیفتد قطعا بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار