با مدیرانی که در جذب اعتبارات کوتاهی کنند برخورد می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید با مدیرانی که در جذب اعتبارات تخصیص یافته به استان کوتاهی می‌کنند برخورد لازم صورت گیرد.

جذب اعتباراتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مواردی مبنی بر جذب دیرهنگام اعتبار برخی دستگاه‌های اجرایی استان گزارش شده است که این موضوع نظارت بیشتر و سخت‌گیرانه‌ بر نحوه جذب اعتبارات تخصیص یافته به استان را می‌طلبد.

او افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی موجود در کشور، اعتبارات قابل توجهی به استان اختصاص یافته است اما برخی مدیران نسبت به جذب به موقع این اعتبارات اهتمام لازم را به کار نگرفته که این موضوع ناشی از نظارت‌های ضعیف است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: تخصیص اعتبار در شرایط کنونی کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است از همین رو جذب نامناسب آن به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و باید با مدیرانی که در این خصوص کوتاهی می‌کنند برخورد لازم صورت گیرد.

او در خصوص روند اجرایی طرح‌های مصوب سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: اعتبارات خوبی پارسال و امسال به این طرح‌ها تخصیص یافته است و مدیران مربوطه باید تلاش خود را به کار گیرند تا طرح‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عباسی گفت: برخی طرح‌ها از برنامه زمانبندی عقب هستند در حالی که برای استان از طرح‌های حیاتی و اولویت‌دار به شمار می‌روند از همین رو نظارت بر حسن اجرای این طرح‌ها باید تشدید شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.