لطیفی:هواداران استقلال سرمربی خارجی می‌خواهند/مشکل از فقدان مدیریت است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با شرایط آبی پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

علی لطیفی کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اخیر این باشگاه و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان بیان کرد: متأسفانه سوء مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا تیم استقلال نه در لیگ برتر، نه در جام حذفی و نه در آسیا موفق شود. تیم در زمان استراماچونی در مسیر درستی حرکت می‌کرد. حال هواداران پس از مدتی خوب شده بود، اما ناگهان استراماچونی از ایران رفت. بعد از آندره استراماچونی، فرهاد مجیدی به استقلال آمد و محبوبیت خوبی روی سکو‌ها داشت در حالی که نتایج مجیدی چندان بد نبود، اما هوادار فرهاد مجیدی را هم نیز پس می‌زند.

او ادامه داد:مجید نامجو مطلق در جایگاه سرمربی بین هواداران محبوبیت نداشت و ناخداگاه وقتی هواداران یک مربی را قبول نداشته باشند، او اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. در نتیجه این می‌شود که بازیکن از سرمربی تیم حرف شنوی نخواهد داشت و در آخر هم نتیجه آن شب زنده داری و ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان رخ می‌دهد که من نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم.

تنها یک بازنده وجود داشت؛ آن هم هوادار بود

لطیفی در رابطه با حواشی باشگاه استقلال اظهار داشت:هواداران صاحب اصلی استقلال هستند، اما پس از این ناکارآمدی‌ها و سوء مدیریت ها، بازنده اصلی هواداران آبی پوش بودند. محمود فکری از میان مربیان داخلی تنها‌ترین گزینه برای هدایت تیم است. هواداران سرمربی خارجی می‌خواهند که متأسفانه این موضوع میسر نیست.

او در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه محمود فکری سال‌ها در تیم استقلال بازی کرده و کاپیتان آبی پوشان بوده است و مهم‌تر این که به تیم شناخت کافی دارد، مناسب‌ترین گزینه برای هدایت آبی پوشان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار