شکوری: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد/ اینکه ما در AFC کرسی نداریم به دور از واقعیت است

سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: تعدادی از پیشکسوتان و وکلا در این جلسه حضور داشتند. چند ماهی می‌شود که بحث خصوصی سازی باشگاه‌ها مطرح است. فکر می‌کنم این تصمیم غیر کارشناسی بوده، زیرا ساز و کار این اقدام مشخص نیست. در حال حاضر آیا باشگاه‌های ما سود دِه هستند که آن را به مردم معرفی کنیم؟ آیا قوانین مورد نیاز رعایت شده است؟ به عنوان مثال من از سال ۱۳۹۰ از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستم.

او افزود: من فکر می‌کنم که انجام چنین اتفاقی سخت است و به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. اگر می‌خواهیم باشگاه‌ها خصوصی شوند باید از تصدی گری دست بکشیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، اما بعید است. تا زمانی که شفاف سازی اقتصادی رخ میدهد، این مشکلات وجود دارد. ما می‌توانیم از کشور‌های دیگر الگوبرداری کنیم.

افرادی که در هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سِمَت می‌گیرند، یک امتیاز بزرگ را کسب می‌کنند

شکوری در ادامه بیان کرد: مسئولان نمی‌دانند که می‌خواهند این ۲ باشگاه را واگذار کنند یا خیر. این اتفاق یک بلاتکلیفی بزرگ است. افرادی که در هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سمت می‌گیرند، یک امتیاز بزرگ را کسب می‌کنند.

باید با افراد مقصر در قرارداد ویلموتس برخورد شود

او درباره قرارداد مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران)، عنوان کرد: من ۶ ماه است که از فدراسیون جدا شده ام. در خصوص این قرارداد باید با احتیاط صحبت کرد. این موضوع به کمیته استیناف ارجاع داده شده و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد. این پول متعلق به مردم ایران است. در حال حاضر نهاد‌های نظارتی به این قرارداد وارد شده اند و باید با افراد مقصر برخورد شود.

اینکه ما در AFC کُرسی نداریم به دور از واقعیت است

شکوری در ادامه بیان کرد: سیستم فدراسیون فوتبال به این صورت بود که تمامی قرارداد‌ها توسط دبیر کل امضا نمی‌شد. شاید یکی از اعضا در جلسه حضور نداشته که قرارداد را امضا کند. قطعا صورت جلساتی وجود دارد که امیدوارم در نهایت این موضوع ختم به خیر شود. اینکه ما در AFC کرسی نداریم به دور از واقعیت است. من عضو کمیته‌ای هستم که شرح وظایف آن مشخص می باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۰۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
این هم بخاطر مدیران کارآمد و با لیاقتی امثال شما آقایان که به ناحق صندلیهای فدراسیون فوتبال اشغال نموده اید .
آخرین اخبار