حیدری: شهرداری از تیم‌های قرچکی حاضر در لیگ برتر فوتسال حمایت می‌کند

سخنگوی شورای شهر قرچک درباره تیمداری شهرداری قرچک در مسابقات فصل بعد لیگ برتر توضیحاتی داد.

حسین حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر قرچک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیمداری شهرداری در مسابقات فصل بعد لیگ برتر اظهار داشت: قرچک قطب فوتسال ایران است و با جمع‌بندی نهایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتیم از این تیم لیگ برتری حمایت کنیم. در این راستا توافقات اولیه با مدیران تیم فوتسال ستارگان ورامین برای حضور در شهر قرچک حاصل ‌شده است. قرچک مهد و پایتخت فوتسال ایران به شمار می‌رود و مردم این شهر علاقه زیادی به ورزش جذاب فوتسال دارند. به همین دلیل نمایندگان مردم در شورای شهر برای زنده نگه‌داشتن این شور و اشتیاق، تصمیم بر حمایت از این ورزش دارند.

او افزود: سال گذشته شهرداری قرچک در لیگ دسته یک تیمداری کرد و با توجه به شرایط موجود، در سال جاری تصمیم گرفتیم از یک تیم لیگ برتری با کمک بخش خصوصی حمایت کنیم. به همین دلیل با مدیران ستارگان ورامین که پیش‌ از این امتیاز شهر قرچک را خریداری کرده بودند، توافقاتی برای حضور در شهر قرچک داشتیم تا این امتیاز در دشت ورامین حفظ‌ شود و هم مردم قرچک بار دیگر حضور در لیگ برتر را تجربه کنند.

حیدری تصریح کرد: مدیران ستارگان ورامین نیز سال گذشته حتی برای حمایت از تیم دسته اولی شهرداری قرچک در سالن هفت‌ تیر حضور پیدا کردند و ما هم از حضور آن ها در ورزشگاه استقبال می‌کنیم زیرا هدف نهایی همه ما نشاندن لبخند بر لبان مردم و هواداران فوتسال قرچک است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قرچک خاطرنشان کرد: مردم قرچک عاشق فوتسال هستند و سانس‌های ورزشی شهرستان همواره مملو از علاقه‌مندان به این ورزش است. برای ما افتخار است که جوانان قرچکی به این رشته گرایش دارند، چرا که مقام معظم رهبری می‌فرمایند امر به ورزش، امر به‌ معروف است.

حیدری در پایان صحبت هایش گفت: توافقات نهایی با مدیران ستارگان ورامین حاصل شده و امیدواریم به‌زودی شاهد آغاز تمرینات تیم در سالن هفت‌تیر قرچک باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار