افشاگری روز/ شیعی قرارداد ویلموتس را امضاء نکرد!

گفته می‌شود عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در زمان حضور مارک ویلموتس بلژیکی در ایران، قرارداد این مربی را امضاء نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارداد مارک ویلموتس بلژیکی با فدراسیون فوتبال ایران جنجالی شد و با رای فیفا، سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) باید حدود ۶ میلیون یورو به این مربی پرداخت کنند.

هنوز رای کامل حکم ویلموتس (گراندز) به فدراسیون فوتبال نرسیده، اما حیدر بهاروند و مدیران فدراسیون درصدد هستند تا پرونده را به دادگاه عالی ورزش ببرند.

البته نکته قابل توجه در قرارداد ویلموتس این است که محمود شیعی که زمانی مدیرعامل پیکان بود و در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور دارد، قرارداد مرد بلژیکی را امضاء نکرده است.

شیعی که از قرارداد ویلموتس مطلع بوده در گذشته همراه با دیگر اعضاء و مهدی تاج در مجلس و نهاد‌های نظارتی حضور یافت در خصوص این پرونده توضیحاتی را بیان کرد.

پرونده ویلموتس این روز‌ها حواشی زیادی دارد و باید دید فدراسیون فوتبال پیروز خواهد شد یا ویلموتس می تواند ۶ میلیون یورو دیگر از ورزش ایران بگیرد. این در حالی است که تا این لحظه گراندز حکم مرد بلژیکی به فدراسیون نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ندهد