درخشش هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در آزمون خوشنویسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در آزمون سراسری خوشنویسی درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج نفر از هنرمندان مرد و زن این استان با درخشش در آزمون سراسری خوشنویسی فصل تابستان سال ۱۳۹۹ پذیرفته شدند.

محمدعلی پیرسبزی افزود: همگی این افراد اهل شهرستان باشت بوده و اسامی آن‌ها نیز شامل محمد احمدی نسب، زینب احمدی، زهرا جهاندیده، زینب کرمی چهارراه گشین و نعمت الله کاظمی است.

او گفت: محمد احمدی نسب و زینب احمدی در رشته نستعلیق موفق به دریافت درجه ممتاز این آزمون سراسری شدند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زهرا جهاندیده و زینب کرمی چهارراه گشین در مقطع مقدماتی و متوسطه و نعمت الله کاظمی نیز در رشته نستعلیق درجه عالی این آزمون سراسری را کسب کردند.

پیرسبزی افزود: این آزمون اواخر تابستان امسال و با شرکت جمعی از هنرمندان رشته خوشنویسی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در شهر باشت برگزار شد.

او گفت: دور جدید کلاس‌های آموزش خوشنویسی به زودی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای نام نویسی مراجعه کنند.
 
پیرسبزی بیان کرد: این کلاس‌ها به ۲ صورت مجازی و حضوری و با تعیین وقت قبلی همراه با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شوند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.