کمیته امداد به نمایندگی از نظام ولایی فرصت را برای محرومان فراهم می‌کند

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد به نمایندگی از نظام ولایی فرصت را برای محرومان فراهم می‌کند تا آن‌ها فرصت رشد و رسیدن به مدیریت‌های کلان در سطوح مختلف کشوری، استانی و شهری را پیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت:  ۸ هزار بسته تحصیلی بامشارکت ستاد فرمان حضرت امام (ره )به دانش آموزان نیازمند در قالب پویش ایران همدل  توزیع شد.

او از شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فاقد تبلت برای ادامه تحصیل در استان خبر داد و افزود: در حال پیگیری هستیم تا با مشارکت خیران و منابع داخلی این نهاد تا اواسط آبان فراهم شود و به دست دانش آموزان برسانیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های تحصیلی فعالیتی مشترک بین این نهاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است، ادامه داد: از امروز در حاشیه شهر مشهد ۸ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

آسوده در خصوص توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها توسط کمیته امداد گفت و بیان کرد: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه اشتغال به خراسان رضوی تخصیص داده شده است که امیدوارم با همراهی مسئولان بتوانیم شاهد ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی باشیم.

همچنین در این مراسم سید عبدالله ارجاعی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا تاکنون بسته‌های معیشتی و پروتئینی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است، گفت: مهمترین شاخص و ویژگی بسته‌های تحصیلی تهیه شده استفاده از کالای ایرانی است که توسط کارگاه‌های اشتغال ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تولید شده است.

او با بیان اینکه همکاری کمیته امداد مثال زدنی است، افزود: ارزش بسته‌های تحصیلی ۱۵۰ هزار تومان شامل کیف، دفتر و نوشت افزار است که متناسب با مقطع تحصیلی و برای ۲ رده دختر و پسر تدارک دیده شده است.

پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  و پویش ایران همدل در قالب شور عاطفه‌ها توسط کمیته امداد اجرا در حال اجراست که امروز سومین پویش مشق احسان و دومین پویش ایران همدل در خراسان رضوی کلید خورد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.