بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی در شهرستان استهبان

۲۰ طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، گردشگری ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در شهرستان استهبان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار استهبان گفت: کلینیک و پایگاه سلامت حاج کریمی جامع سلامت، بخش اعصاب و روان، بخش کرونا، بخش NICU کودکان، ساختمان زباله سوز بیمارستان امام خمینی استهبان از جمله طرح‌هایی بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

کمالی سروستانی افزود: بهره برداری از آموزشگاه ۱۲ کلاسه خاتم انبیاء با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان، ساخت درمانگاه خیر ساز استهبان و ساختمان مرکز بهداشت روستای رونیز سفلی نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان با حضور عنایت الله رحیمی آغاز شد.

او ادامه داد: با حضور استاندار فارس مجموعه بوم گردی و گردشگری و اقامتی ملکی توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت یک هکتار و با اعتبار ۶ میلیارد تومان با مشارکت بانک توسعه به بهره برداری رسید .

در حوزه ورزش هم زمین چمن مصنوعی روستاه‌های رونیزسفلی، درب قعله و ماه فروخان با هزینه ایی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار استهبان همچنین گفت: در جلسه شوری ادارای و فعالان اقتصادی این شهرستان که در سالن اجتماعات دانشگاه ازاد برگزار شد مشکلات ۲۰ بنگاه تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای کمک به رفع مشکلات این واحده‌های تولیدی تصمیم گیری شد.

او ادامه داد: برای بهره برداری و ساخت این ۲۰ طرح بیش از ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گلباران غبور شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار فارس به استهبان بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار