معاون اداره کل ارشاد خراسان‌رضوی:

سالن های سینما و تئاتر در روز اربعین تعطیل هستند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: طبق ابلاغی که از تهران برای ما ارسال شده، در روز اربعین سالن‌های سینما و تئاتر از ساعت ۱۷ روز ۱۶ مهر ماه مصادف با ۱۹ صفر تا پایان ۱۷ مهر مصادف با ۲۰ صفر تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر در روز اربعین خبر داد و گفت: از حدود یک ماه گذشته محدودیت‌ها برای تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر تا حدی برداشته شد و تعدادی از سینما‌های دولتی از جمله سینما هویزه و آفریقا به اکران فیلم و فروش بلیط به‌صورت محدود پرداخته‌اند، اما از آن موقع تاکنون اکثر سالن‌های خصوصی سینما به جز سینما اطلس که اکران فیلم و بلیط فروشی آن بسیار محدود بوده، اکران فیلم نداشته‌اند.

او افزود: اگر شیوع بیماری کرونا دوباره اوج بگیرد و وارد موج سوم شود، در خصوص ایجاد محدودیت و تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر، ما تابع ستاد پیشگیری از کرونا در استان هستیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم این بیماری وارد موج سوم و ایجاد محدودیت نشود، زیرا وضعیت اقتصادی در حوزه‌های هنری مخصوصا تئاتر و سینما بسیار اسفناک است و خسارت‌های بسیاری به این حوزه‌ها وارد شده است. اگر دوباره محدویت‌هایی ایجاد شود، خسارت‌های زیان‌بار بسیار خطرناکی به این حوزه وارد خواهد شد.
 

بیشتر بخوانید


محمدی بیان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص ایجاد محدودیت و تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر مطرح و ابلاغ نشده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار