در آستانه تعطیلات اربعین حسینی/

ترافیک سفرهای اربعین به جریان افتاد؛ هشدارهای سفر را جدی بگیرید!

باز هم تعطیلات شروع شد و ما همچنان در جاده های کشور شاهد ترددهای پر حجم مسافران با وجود هشدارهای وزارت بهداشت هستیم.

ترافیکبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن اربعین حسینی و احتمال سفرهای برون شهری برای برپایی عزاداری در سایر شهرها به بررسی ترافیک موجود در شهرها پرداختیم.

متاسفانه علاوه بر هشدارهای ویژه درباره گسترش ویروس کرونا با انجام سفرها، دوباره شاهد ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین در بسیاری از محور‌های شمالی از جمله محور‌های شمالی شاهد هستیم به طوری که طبق آمار‌های ارائه شده از روز گذشته ترافیک‌های سنگین در این محور‌ها نشانگر شیوع گسترده در روز‌های آینده است.

با وجود آن که همواره مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان کشوری اعلام می‌کنند که مردم حتی از خانه‌های خود در صورت نداشتن کار غیر ضروری خودداری کنند، اما شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم همچنان تمایل به سفر در محور‌های اصلی کشور از جمله شهر‌های شمالی را دارند.

این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی ما شاهد بارش‌های سنگین در بسیاری از محور‌ها از جمله محور‌های شمالی کشور هستیم، اما متاسفانه مردم به این موضوعات توجهی ندارند همچنان با خانواده و خودرو‌های شخصی در جاده‌های کشور مشاهده می‌شوند.

ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور

طبق آمار‌های ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور شاهد افزایش حجم تردد‌ها هستیم به طوری که به گفته محرابی نیا رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از ساعت ۰ تا ساعت ۱۲ امروز در کل کشور ۲.۷ درصد شاهد افزایش حجم تردد‌ها بوده ایم.

او ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از افزایش و گسترش شیوع ویروسبه مردم توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا حداقل از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

محرابی نیا اظهار کرد: براساس مشاهدات ودوربین‌های جاده‌ای از روز گذشته و صبح امروز هم حجم ترافیک در بسیاری از محور‌های کشور از جمله محور‌های شمالی هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: علاوه بر آنکه بسیاری محور‌های شمالی کشور شاهد ترافیک سنگین است همچنین طبق اعلام سازمان هواشناسی هم در بسیاری از محور‌های شمالی کشور شاهد بارش باران هستم.

محرابی نیا یادآور شد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و همچنین آمار‌های جوی شاهد آن هستیم که در دو روز آینده بسیاری از محور‌ها به ویژه محور‌های شمالی کشور دچار جاده‌ها و محور را دچار لغزندگی خواهند شد که همین موضوع زمینه‌ساز افزایش تصادفات جاده‌ای می‌شود.
او اظهار کرد: تمامی محدودیت‌های یک طرف کردن پلیس راهور در محور‌های شمالی از جمله هراز کرج چالوس اعمال می‌شود و تردد‌ها در این بخش به صورت عادی و دو طرف خواهد شد.

محرابی نیا یادآور شد: همین محدودیت‌ها خود زمینه ساز افزایش ترافیک در جاده‌های کشور خواهد شد.

براساس این گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون در محور‌های شمالی - تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار شده است.

همچنین محور‌های چالوس، هراز و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلانت جوی است.

گفتنی است ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج- قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر در اکثر مقاطع ترافیک نیمه در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده ساسانی مشاهده می‌شود.

همچنین محدودیت تردد با تغییر مسیر ایجاد می‌شود که این محور‌ها عبارت است از محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌گردد.

بارش شدید باران در محور‌های شمالی کشور

همچنین به گفته کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در بسیاری از محور‌های استان‌های شمالی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود افزود: امروز در مناطق شمال غرب و غرب کشور خراسان شمالی استان‌های جنوبی البرز قزوین تهران زنجان مرکزی همدان و کردستان شاهد بارش شدید باران و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

او یاد آور شد: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، گیلان، زنجان، قزوین، مازندران وجود دارد.

گفتنی است امروز رگبار شدید باران و رعد و برق در گیلان، البرز، تهران، مرکز و نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، نیمه شمالی قزوین و ارتفاعات شمال غرب سمنان پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه به جزء شمال غرب در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه داشته و در لرستان، چهارمحال و بختیاری، برخی مناطق کرمان نیز بارش گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. در این مدت در ارتفاعات البرز، زاگرس شمالی بارش برف دور از انتظار نیست.
شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک رخ می‌دهد و در سایر مناطق آسمان صاف و آرام است.

همچنین درروز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز شمال شرق و شرق کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و در شمال غرب افزایش نسبی دما و روز‌های شنبه و یکشنبه در جنوب شرق کاهش ۴ تا ۶ درجه دما و در نوار غربی افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش با توجه به هشدار‌های بسیار زیاد مسئولان و همچنین پر شدن تمامی تخت‌های بیمارستانی و آمار‌های جهشی مبتلایان بیماران کرونایی امیدواریم مردم در این تعطیلات حداقل کمی مراعات کنند و شاهد هجوم دوباره مسافران در جاده‌های کشور نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نظرات کلا واسه کسانی هست که اهل مسافرت نیستند.اگر همه مردم پروتکل های بهداشتی رعایت کنند باز هم مرگ و میر ناشی از کرونا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
من واقعا کسایی که میرن مسافرت درک نمی کنم مخصوص اون هایی که میرن شمال
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
کلاااا سیستم بزن‌ در رو دوست دارین !!!!
همه دنیا برگشتن سر زندگی عادیشون ... همینه !!!!
ببندین ببندین !!!!
ملت کار و زندگی دارن ، من خانوادم شمال زندگی میکنن خودم تهران کار میکنم !!!! مجبورم هر هفته برم و بیام ، جاده ها رو ببندن که چی !!!!
حرف مردم ما تمامی نداره !
بشین خونت تووو ... تو یکی بشین خونت !!!
والا ...
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چه جور جاده را ببندن یکی مریضه یکی کساورزه یکی کار ضروری داره بستن راه مشکل حل کن نیست باید درک باشه باید کادر درمان را درک کنن که زندگی ندارن
Netherlands
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مقصر دولته که جاده هارو نمی بنده واگر نه مردم بی فکر زیاد هستن با دوتا هشدار تو تلویزیون نمی شه جلوگیری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یکی نیست به این مسئولین بگه ورود و خروج شهرهای شمالی راببندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
والا هیچ جای دنیا اندازه ایران تعطیلی نداره،این تعطیلی های زیاد باید برداشته بشه،شما ک میدونی مردمت حرف گوش کن نیستن و تو تعطیلی مسافرت میرن خودت تعطیل نکن،بعضی از مردم باید زور بالای سرشون باشه،بجای این همه تعطیلی زیاد بیان مرخصی های کارمندها رو بیشتر کنن اینجوری لااقل همه تو یه روز سفر نمیرن،وای ک چقدر حالم بد میشه از این همه تعطیلی ک همه دکترا هم میرن مسافرت و مجبوری بری بیمارستان ک کرونا هم ب دردات اضافه بشه،مخصوصا از تعطیلی های بهمن ماه ک بچمو دکترای بیمارستان نفهم نارس بدنیا اوردن،ینی واسه رضای خدا یه دکتر خوب خصوصی تو شهر نموند و همه رفتن مسافرت،کاش ریشتون کنده بشه با این همه ظلمی ک ب مردم میکنین اخهچقدر با هر مناسبت تعطیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چرا نظر من را منتشر نمیکنی .
حرف حقه؟ تلخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چطور میتونن راه مهران رو ببندن ولی راه شمال رو نه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بی فرهنگی شاخ دم نداره، عده ای بیسواد بی فرهنگ همه را آلوده میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تهران را تعطیل کردن که کرونا را بیارن به استانهای شمالی؟آخر این چه کاریه ما چه گناهی کردیم تا تعطیل میشه برای ما گرانی و زباله و ترافیک به ارمغان میارن کم بود الان کرونا هم بهش اضافه شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
عجب مسافرتهای اربعین به طرف شماللل!!!!!!!!!
آخه کجا مسافرتها برای اربعینه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۲۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
فقط یکی به من بگه چرا جاده ها نمیبندن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
میخواستین جاده ها را ببندین یعنی چی تو این شمال چی .....که اینقد مشتاق رفتن به اونجایین؟هرماشینا ۱تومن جریمه کنین امیدوارم کرونا بگیرن تا بفهمن بازی با جون مردم یعنی چی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مسیولین دلشون میخواد اینا بیان شمال کرونا زیادتر بشه وگرنه مثل عید جاده ها رو میبندن هفت ماه گفتن کسی توجه کرد یعنی نمیدونن دارن نقش بازی میکنن ما بفکر مردممون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
من نمی‌دونم چرا ستاد کرونا برای تصمیمات این قدر کند عمل می کنه بابا ببندید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۲۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
با سلام.وقتی یک سری از افراد واقعا درک و فهم پایینی دارن باید جاده ها رو بست. و الا کادر درمان چه گناهی کردن سر بیخیالی یک سری افراد این همه سختی بکشن؟
Iran (Islamic Republic of)
میم
۰۷:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ما که تو خونه موندیم چرا باید چوب حماقت های یه مشت بی مغز رو بخوریم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
کشاورز
۰۶:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شماره ماشین یاداشت کنید هرکدام کرنا گرفت بیمارستان پزیرش نکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام
این جماعت خود خواه و خوشگذران متوجه نیستند که خطر کرونا جدی اسن ،تا کی باید شاهد نشان دادن این همه خودرو عازم سفر باشیم ،لطفا"در مقابل جان مردم احساس مسئولیت کنید و جاده ها را جز به روی تانکر های های سوخت و مواد فاسد شدنی ببندید،گناه ما چیست که در خانه مانده ایم تا به سلامت خود و اینها که سفر می روم کمک کنیم،نمی شود کادر در مانی این همه فداکاری کنند و انوقت بعضی دستگاه ها در مسیولیت کنترلی خود و جان مردم بی تفاوت باشند و فقط از طریق فضای مجازی حرف بزنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ینی مردم واسه عزاداری سفر میکنن به شمال !!!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بعد بگید اربعین نبود عروسی باعث شد که کرونا زیاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ولا بقران بهمین روز عزیز قسم خیلیا دیگه بخاطر گرونی فاجعه بار امید ب زندگی وزنده موندن ندارن براشون مهم نیس دیگه خسته شدن ایقد جوون با گوشای خودم شنیدم میگن ماسک بزنیم براچی وقتی ن زن دتریم ن خونه ن زندگی ن کار بمیریم بهتره واینم همش تقصیر مسوولین کشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اگه پول ندارن چطور هر هفته میرن شمال؟؟؟؟؟؟
هزینه خوراک و بنزین و .... میدونی چقد میشه؟؟؟؟
چرا ماها انقد سفر نمیریم؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
هرکس می تونه برای خودش تصمیم بگیره نه دیگران. هرکی از زندگی خسته شده راه واسه خودکشی زیاده چرا جون بقیه رو به خطر می اندازن؟ بعدش هم این الکی خوش های بیکار و بی عار همش به فکر خوش گذرونی هستن . کجای دنیا الان ملت راحت می رن این طرف و اون طرف که تو ایران ملت همش دارن میرن شمال. بابا خودتون رو به خواب زدین؟ چند نفر دیگه باید بمیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
منی ک ۸ ماهه دوماهی یبار میرم بیرون اونم واسه کار مهم .. ۸ ماهه فقط یبار رفتم سرخاک پدرم اونم از تایم صب یروز غیر ۵ شنبه..اونوقت مردم دارن با کی لج میکنن ها گ جون خودشونو بقیه رو ب خطر میندازن???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یکی نیست جلوی اینا رو بگیره به خدا خسته شدیم مگه بقیه مردم دل ندارن نشستن تو خونه اینا اون دسته از آدما هستن که باید جلوشون وایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یکی نیست جلوی اینا رو بگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خدایا یک عقلی به اینا بده و یک پولی به من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
فرهنگ ندارن کی تو سرما میره شمال آخ شمالیهای بیچاره شمال و جهنم واسه مردمش مردم رعایت نمبکنن آخه ایی دولت وظیعه ش چیه جاده ها رو ببنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
فرهنگ ندارن کی تو سرما میره شمال آخ شمالیهای بیچاره شمال و کردن جهنم واسه مردمش مردم رعایت نمبکنن آخه ایی دولت وظیعه ش چیه چادخ ها رو ببنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اونوقت میگیم غربی ها بد اند
این جماعت ایرانی که بدترند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نه متاسفانه دولت و یه عده مردم زورشون و حرفاشون به تعطیلی مساجد و برگزاری نماز جماعت و.......اونم که با رعایت پروتکل های بهداشتیه میرسه ؟؟/ به این جمعیتی که متاسفانه احترام ایام محرم و روز اربعین رو ندارن نمیرسه و زبونشون کوتاهه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
فقط باید گفت، خیلی نامردید
Iran (Islamic Republic of)
لیرنگ
۲۳:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اقای مسوول مشکل شمای ینی شما نمیتونین جاده ببندید اجازه ندید ورود وخروج شه.
Germany
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
یعنی چی نریم اخه ؟ طرف یک ساله مسافرت نرفته پس اون چیکار کنه . همش کار و مشغله و درس و کرونا و گرونی . حالا میخواد سه روز بره مسافرت تا یکم حال و هواش عوض شه و تجدید قوا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بیچاره کادر درمان
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
هرجا می‌خوای برو
فقط شمال تشریف نیارین
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۵:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تو و امسال تو به درک دیگران را مبتلا میکنید بزار کرونا بره کل سال برید گردش. بعدشم اون ها که میرن مسافرت کل سال در تفریح و خوش گذرانی هستند. بمانید تا پولتان هم پس انداز بشه با این اقتصاد داغون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مگه چند نفر میرند شمال؟جالبه که هروقت آمار مبتلایان میره بالا و یا قراره بره بالا دولت سعی میکنه جو جامعه را طوری مدیریت کنه که مقصر سوتصمیمات دولت خود مردم باشند.دولت میتونه جلوی این سفرها بگیره اما تعمدا جلوگیری نمی کنه چون خودش میدونه با تصمیمات اشتباهی که این یکی دوماه گرفته آمار مبتلایان قراره افزایش پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این دسته از افراد رو باید فقط مثل خودشون رفتار کرد ،بقیه مردم ایران چکار کنن که این افراد بی مسئولیت درک ندارند وبقیه رو به مرداب مرگ هدایت می کنند،وظیفه مسئولین هست که جلوی این حجم از سفرها رو بگیره ،وقتی این افرادرفاه وخوشگذارانی خودشون رو به جان بقیه هموطنان ترجیح می دهند باید فقط فقط مثل خودشون رفتار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دولت روحانی باید از نیروهای ارتش و سپاه همانند عید که در ورودی شهرها شمالی متمرکز کرده بودند.الان هم از ورود خودروهای بجز پلاک شمالی خودداری میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این همه آمارمبتلایان وفوتی هابالا رفته هنوزیه عده بلندمیشن میرن سفر.چقدرجهل ونادانی،چقدرمنیت،چقدرخووبزرگ بینی.واقعا جای تتسف داره
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۲:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
روحانی که الآن با کنار کشیدن وزیر بهداشت از ریاست ستاد کرونا و واگذاری این ریاست به رئیس جمهور (روحانی رئیس ستاد کروناست )تو اوج کرونا برخلاف نظر نمایندگان و آقای قالیباف کنکور را با ۱/۵ میلیون نفر در فضای بسته سالن و راهرو بدون تهویه به مدت 4 ساعت و با فاصله 30سانتی متر ازهم برگزار کرد ... و ۲ تا 3هفته بعد ... شد آنچه نباید میشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ماه شهر
۲۲:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بابا تهرانیها لطفا نیاین شمال. با اومدن شما معلوم میشه فقط به فکر خودتون هستید نه سلامتی دیگران براتون اهمیتی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار حسین
۲۱:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
برای نویسنده این خبر متاسفم که این افراد بی توجه رو عزادار معرفی میکنه و می نویسه که احتمالا برای عزاداری اربعین به شهر های خودشون میرن ،نخیر این جماعت دارن میرن عشق و حال ؛عزاداران کربلا نرفتن حالا پاشن برن شمال جوج بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام چرانمک آبرودومراکز تفریحی شمال رانمی بندید البته تاوقتی سرویس دهی به مسافردرشمال وجوددارد این آش واین کاسه خواهدبود همه اش حرف می زنیم تصمیم قطعی وجودندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چی میتونه آدم بگه.چقد بی مسیولیت میتونیم‌باشیم.جالبه زبون همین افراد بی فکر از همه درازتره.کاش فقط خودشون‌مبتلا میشدن.میان و با بی مسیولیتیشون بقیه رو‌مبتلا میکنند.فقط میتونم بگم متاسفم برای این‌افراد.نشانه کم‌خردی و‌کم فهمیشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
یه مشت بی فرهنگ عقده ایی همه رو بخطر میندازن بابا ببندید جاده هارو اینا ننیفهمن شماها که شعور دارید.عقده شمال دارن چیه شمال اخه نافهم مگه نمیدونی کرونا شدیدتر شده حقتون سرتون بیاد بلا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اخه مسلمون اربعین شما بفکره ویلا رفتن و گشت و گذار هستید بمون تو خونت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پس اين همه شعار نوع دوستي و مهرباني با اين عدم توجه به سلامتي ديگران پوچ و بي معني است خودخواهان و بي توجهان انشا ا. خودشان لطمه ببينند ، مگر مدتي رعايت و مواظبت از خود و ديگران سخته كه مسافرت نرن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۳۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
جالب اینکه بعد از اینکه مردم راه افتادن و رفتن شمال تازه میگن تورو خدا نرین!
میخواین مانع بشین کاری نداره :
اعلام کنید هر کی بدون دلیل ضروری (بیماری«بیشتر از ۹۹ درصد از شمال به سمت تهران هست نه برعکس» و ...) بخواد تو این جاده ها تردد کنه جریمه سنگین ۱ تا ۲ میلیونی میشه و اینکه باید برگرده
اینو بزارین اگه مسافرت قطع نشد. شما خودتون نمیخواین وگرنه جلوگیری از مسافرت غیر ضروری کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نترس برای اونهاییکه رفتن ویلای شمالشون دو میلیون پول خرد هست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
من می‌دونم ۲ میلیون برای خیلی‌ها پول خورده منظورم اینه هم جریمه بشن و هم نزارن بیان
یعنی اگه کسی که خودش رو از دیگران مهمتر می‌دونه وبا این وضعیت قصد سفر تفریحی داره باید هم جریمه و هم برگشت داده بشه به محل زندگیش یا در صورت تکرار معرفی بشن مرجع قضایی
چونکه یادمه با اینکه یه مدت جاده رو بسته بودن یه سری. با شلوغ کاری تونستن رد بشن ، اگه قانون با این افراد سخت برخورد می‌کرد الان وضعیت این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
فقط یک کلمه جمله ، متاسفم براتون... بی مسئولیت های اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بله دقیقا درست فرمودید. بی مسئولیت های اجتماع. متاسفانه ما یا بالای بالاییم. یا پایین پایینیم. این هم یه جوری خیانته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من نمیدونم اربعین چه ربطی به جاده های شمال داره؟؟؟
اینا که اهل عشق و حالن کاری به قوانین ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
درود بر شعورشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دولت باید از نیروهای مسلح برای افراد متمرد وبی خیال
در این بحران کرونا کمک بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بجای اطلاع رسانی و خواهش و تمنا لطفا بیخیال عوارض جاده ها بشید و جاده هارو ببندید.اگه التماس میخواست جواب بده توی این هفت ماه جواب میداد پس کاملا مشخصه که خودتونم دوست دارید ملت تو جاده ها باشن تا یه کمکی به دولت بشه.اینقدر واسه مردم فیلم بازی نکنید
آخرین اخبار