مقایسه سه خودروی خارجی محبوب با قابلیت هایی ممتاز

خودرو‌های Toyota Camry TRD, Honda Accor، Mazda Mazda۶ خودرو‌های محبوب در بازار خودرو‌های خارجی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های چهار درب با سایز متوسط هنوز هم از خودرو‌های محبوب در بازار بشمار می‌روند و بسیاری از مشتریان خرید آن‌ها را به سایر خودرو‌های موجود در بازار ترجیج می‌دهند.

اما در این مطلب به مقایسه سه خودروی Toyota Honda Accor، Mazda Mazda و Camry TRD خواهیم پرداخت. این خودروها، خودرو‌هایی هستند که با توجه به کارایی و قابلیت خود از خودرو‌های محبوب در بازار هستند.

خودروی کمری TRD از لحاظ قدرت در میان این سه خودرو در صدر قرار دارد. توان موتور ۳.۵ لیتری V۶ تنفس طبیعی آن ۳۰۱ اسب بخار (۲۲۵ کیلووات) با گشتاور ۲۶۷ پوند فوت (۳۶۲ نیوتن متر) است، دقیقاً مانند کلاس XSE و XLE. از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کار می‌کند. مدل TRD از سیستم تعلیق ارتقا یافته، از ترمز‌های بزرگتر و لاستیک‌های چسبناک نیز بهره‌مند است.

مقایسه سه خودروی خارجی با قابلیت هایی ممتاز

اما در جایگاه دوم خودروی Honda Accor قرار می‌گیرد. این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ بهره می برد که ۲۵۲ اسب بخار (۱۸۸ کیلووات) با گشتاور ۲۷۳ پوند فوت (۳۷۰ نیوتن متر) تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته کار می‌کند. به طور خاص می‌توان به امکانات میراگر‌های تطبیقی ​​و نمایشگر آن اشاره کرد.

مقایسه سه خودروی خارجی با قابلیت هایی ممتاز

و سرانجام مزدا ۶ با چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۰ اسب بخار (۱۸۶ کیلووات) و ۳۱۰ پوند فوت (۴۲۰ نیوتن متر) گشتاور. یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک در آن بکار رفته است وجود. در حالی که کمترین قدرت اسب بخار را دارد، اما مزدا از نظر گشتاور خروجی پیشتاز است. در حالی که در این مقایسه از مدل ۲۰۲۰ استفاده شده، اما مدل ۲۰۲۱ کمی ارتقا یافته است که میزان گشتاور را به راحتی به ۳۲۰ پوند فوت (۴۳۴ نیوتن متر) می‌رساند.

مقایسه سه خودروی خارجی با قابلیت هایی ممتاز

فقط با نگاهی به مشخصات بالا، ممکن است انتظار داشته باشید که خودروی هوندا در برابر تویوتا و مزدا پایین تر قرار می گیرد، اما برعکس این اتفاق می‌افتد. در واقع آکور در مسابقه درگ بر هر دو پیروز می‌شود، اگرچه هنگام دور زدن فقط در برابر کمری کم می‌آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین های لوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار