اسکوچیچ: پیروزی ساده‌ای بدست نیاوردیم/ از عملکرد بازیکنان راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل ازبکستان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ازبکستان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در این مسابقه به برتری رسیدند. برد ساده‌ای به دست نیاوردیم و پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آن‌ها در تمرینات شرکت کردند و کار سختی پشت‌سر گذاشتند.

او افزود: از فدراسیون فوتبال نیز متشکرم که برای آماده‌سازی تیم تلاش کرد و بازی‌های دوستانه هماهنگ شد.

اسکوچیچ ادامه داد: فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط ۲ جلسه فنی برگزار کردیم. در نیمه اول بازیکنان مشغول ارزیابی بودند و از سیستم ۱-۲-۳-۴ استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای حل کردن مشکل کناره‌ها تغییر تاکتیک دادیم و با سیستم ۱-۲-۳-۴ بازی کردیم که خوشبختانه کناره‌های زمین بهتر شد. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و باید تأکید کنیم یکسری بازیکن جوان به تیم‌مان در نیمه دوم اضافه شدند که آن‌ها می‌توانند انرژی خوبی به تیم ملی منتقل کنند.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: می‌دانستیم ازبکستان با روش ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کند و از کناره‌ها به تیم ما فشار وارد خواهد کرد. در بازی‌های رسمی با روش اصلی تیم ملی بازی خواهیم کرد و این بازی تنها حکم محک زدن را داشت.

اسکوچیچ در خصوص عملکرد مهاجمان ازبکستان گفت: ما از عملکرد ۲ مهاجم باخبر بودیم. البته سردار آزمون در یکی از بهترین‌های تیم‌های اروپا بازی می‌کند و در خصوص یکی از مهاجمان ازبکستان از کشور ایتالیا هم با من تماس گرفتند و اطلاعاتی می‌خواستند که من هم از آن‌ها تعریف کردم و نکات مثبتی را در مورد او انتقال دادم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: ۳ بار به ازبکستان آمده ام که هیچ وقت بازنده نبوده ام و فکر می‌کنم باید اینجا زندگی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار