استاندار ایلام:

افزایش مبتلایان کرونا در استان نتیجه بی‌توجهی عمومی به فاصله‌گذاری اجتماعی است

سلیمانی دشتکی گفت : افزایش نگران‌کننده مبتلایان به کرونا در ایلام، نتیجه بی‌توجهی عمومی به فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام اظهار داشت :آمار‌ها وضعیت نگران‌کننده‌ای را در استان ایلام بیان می‌کنند و ادامه این روند استان را با چالش بزرگ اپیدمی کرونا روبه‌رو خواهد کرد.

او  افزود: متأسفانه هنوز بسیاری از مردم در مجامع عمومی، گعده‌های خانوادگی، صف‌های نانوایی، آرامگاه‌ها و مطب پزشکان بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک حضور پیدا می‌کنند و این بی‌توجهی سبب افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام شده است.

استاندار ایلام در ادامه به ثبات وضعیت قرمز در استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های انجام‌شده برای پیشگیری از کرونا در استان ایلام، وضعیت قرمز همچنان حاکم است.

سلیمانی دشتکی گفت: آمار ۲۴ ساعت گذشته در استان ایلام، آماری قابل توجه است که در یک روز ۱۷۷ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در ایلام به آمار ۱۱۷۸۴ نفری افزوده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عادی‌سازی و اهمال در روند پیشگیری عواقب جبران‌ناپذیر و خطرناکی در پی خواهد داشت بیان کرد : دستگاه‌های نظارتی بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شدت عمل بیشتری را لحاظ کنند و در برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی اغماض نکنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.