کرونا مدارس استان یزد را تعطیل کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از تعطیلی مدارس استان به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت: تعطیلی یک هفته ای مدارس بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان و برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا گرفته شد و در این مدت، آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط استان در ۲ هفته آتی، نشست‌ها و جلسات ادارات لغو و برگزاری مراسم روضه خوانی در فضا‌های مسقف ممنوع و روضه خوانی‌های فضای باز نیز باید با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی برگزار شود.

جانشین ستاد پیگیری و مقابله با کرونای استان یزد با بیان اینکه سالن‌های سینما و نمایش نیز در ۲ هفته آتی تعطیل است، ادامه داد: کارمندان ادارات در طول حضور در اداره باید از ماسک استفاده کنند و رعایت این موضوع بر عهده مدیران ادارات است.

او تاکید کرد: ورود افرادی که ماسک ندارند، به ادارات ممنوع بوده و ارائه خدمات به آن‌ها مجاز نیست، همچنین از اتاق اصناف شهرستان‌ها انتظار می‌رود با هماهنگی فرمانداران بر فعالیت اصناف نظارت بیشتری در زمینه رعایت الزامات بهداشتی اعمال کنند.

بر اساس آخرین آمار ۳۲۱ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند و به گفته مسولان ذیربط هر روز بر دامنه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار