یحیوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"جام" به طور جدی وارد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ خواهد شد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران (جام) برنامه‌های حزب خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را ارائه کرد.

حزب ما به طور جدی به انتخابات وارد خواهد شدمحسن یحیوی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای برنامه‌های حزب متبوع خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: با توجه به تحلیل جامعه اسلامی مدیران که مبتنی بر وجود بحران مدیریت در بین مسئولین اجرایی کشور می‌باشد، این تشکل تصمیم بر آن دارد به صورت جدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ورود کند.

وزیر اسبق مسکن و شهرسازی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شناسایی شده در طول فعالیت جام، این نوید را می‌توانیم به مردم بدهیم که برای حل مشکلات کشور برنامه عملیاتی تعیین کرده ایم و به طور قطع گزینه‌ای که صلاحیت اجرای آن را داشته باشد معرفی خواهیم کرد، این قول را به مردم شریف خواهیم داد که نامزد جامعه اسلامی مدیران در یک قیاس منطقی نسبت به سایر داوطلبان، از جنبه‌های مختلف برتری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: عمده چالش‌های پیش رو ناشی از ضعف و ناکارآمدی مدیریت راهبردی در نظام اجرائی کشور است. در صورتی که مدیران ارشد با رویکرد انقلابی و با روحیه جهادی درصدد رفع موانع برآیند، قادر خواهند بود تحریم اقتصادی دشمن را پشت سر گذاشته و به خوبی اقتصاد ملی را مدیریت نمایند و اجازه ندهند تورم، گرانی، بیکاری و سختی معیشت, مردم را تحت فشار قرار دهد.

یحیوی گفت: جامعه اسلامی مدیران برای برون رفت از ۳۰ مشکل اساسی جامعه راه کار‌های مدون داشته و برای اجرای راه کار‌ها، ظرفیت‌های مدیریتی موجود در کشور را ارزیابی کرده است، نتیجه این ارزیابی آن بوده که اکنون یک تیم کارآمد مورد شناسایی قرار گرفته اند؛ هر چند که ممکن است برخی از آن‌ها از وجود نامشان در این کار کارشناسی ارزشمند بی اطلاع باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
آررررره شما میخوای بحرانو حل کنی ! بحران زده
آخرین اخبار