افزایش بیش از ۳۷ هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۳۷.۲۷۴ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۵۴۰.۷۰۰ واحد رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: هفته گذشته تعداد ۱۱۴.۲۸۷.۹۹۳ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۹۷۱.۲۹۶.۵۴۴.۹۹۱ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

جوادی بیان کرد: شاخص کل بازار بورس با ۳۷.۲۷۴ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۵۴۰.۷۰۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۷۹ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸.۱۵۴ واحد رسید.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی تصریح کرد:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۸ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۹۲ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی گفت: در این هفته سهام شرکت بانک پارسیان با ۱۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.