اجرای برنامه های خیریه برای کودکان اوتیسم در ماهشهر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر گفت: استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات برای اجرای برنامه‌های انجمن اوتیسم و خیریه‌ها لازم است.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات برای اجرای برنامه‌های انجمن اوتیسم لازم است و هرچه شناسایی کودکان طیف اوتیسم در سنین پایین تری انجام گیرد درمان آنها راحت‌تر و با هزینه کمتری انجام می‌شود.

او بیان داشت: ضمن تشکر از زحمات مجموعه بهورزان مرکز بهداشت و مربیان پرورشی مدارس انتظار داریم دقت حداکثری نسبت به شناسایی این کودکان اقدام شود.

عکرش در ادامه افزود: مطلوب‌ترین کار آگاهی بخشی عمومی به کلیه خانواده‌ها است تا کودکانی با علائم اوتیسم داشتند بتوانند سریع‌تر تشخیص داده و نسبت به درمان آن‌ها اقدام کنند و انتظار می‌رود همه سازمان‌های مردم نهاد فعالی که تمایل دارند جهت فراگیری اصول برای آموزش به خانواده‌ها مشارکت کنند با انجمن اوتیسم شهرستان بندر ماهشهر همکاری نمایند.

غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین خانواده ها، مربیان پرورشی و بهورزان شبکه بهداشت جهت آشنایی با رفتار‌های کودکان طیف اوتیسم اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.