قبولی بیمار اوتیسمی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خوزستان

بیمار اوتیسمی حافظ کل قرآن، در هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از اهواز در رشته حفظ کل قبول شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لازم سعیدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: صلاح الدین سواری، بیمار اوتیسمی حافظ کل قرآن، در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از اهواز در رشته حفظ کل با کسب نمره ۸۰ قبول شد.

او افزود: صلاح الدین سواری نوجوانی است که از موهبت الهی که خداوند سبحان در اختیارش قرار داده، به نحو خوب و صحیحی استفاده کرده است؛ و با وجود بیماری اوتیسم توانسته کل قرآن کریم را حفظ کند. این امر نیز به صورت جالب و بدون حضور در هیچ دوره آموزشی محقق شد.

سعیدی بیان داشت: از منطقه کوی علوی که از مناطق کم برخوردار شهر اهواز به شمار می‌رود، در این آزمون شرکت کرده که این نشان دهنده وجود استعداد‌های درخشان و تاثیرگذاری روح قرآن و آموزه‌های عترت در مردم این منطقه است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: استان در حوزه قرآن و عترت از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و برای شکوفا شدن و تقویت استعداد‌های این حوزه در استان خوزستان باید اعتبار بیشتری برای این بخش در نظرگرفته شود و برنامه ریزی مدون تری صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار