کارگاه‌های قرآنی میزبان بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر اهوازی

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از شرکت بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر این ناحیه در کارگاه‌های آماده سازی مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فراهم سازی شرایط مطلوب به منظور کشف استعداد‌های دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری کارگاه‌های قرآنی است.

او افزود: بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر این ناحیه در کارگاه‌هایی که با هدف استعدادیابی و آموزش مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه دارالقرآن چهارده معصوم (ع) این ناحیه در جهت کشف استعداد‌های قرآنی دانش آموزان برنامه‌های جدی را در دست اجرا دارد، اظهار داشت: این دانش آموزان پس از حضور در کارگاه‌ها در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: دانش آموزان ناحیه یک اهواز را افتخار آفرینان در عرصه قرآن و عترت توصیف و تصریح کرد: این کارگاه‌ها در رشته‌های تجوید، صوت و لحن نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، حفظ، احکام برگزار می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی و دینی و مسابقات قرآن، عترت و نماز به منظور آشنایی کودکان و دانش آموزان با قرآن کریم و امور دینی و همچنین انس با آن‌ها است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.