نمایشگاه ربع رشیدی به دور هشتم رسید

هشتمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی در آبان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دوره هشتم نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با تمرکز بر تجاری‌سازی فناوری و در ۱۸ بخش تخصصی، با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۲ تا ۲۵ آبان‌ سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

«کمک به تجاری‌سازی فناوری‌ها»، «بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار»، «شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور»، «معرفی توانمندی پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها» و «معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی» از جمله اهداف برگزاری این رویداد فناورانه است.

همچنین «ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی»، «گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی»، «ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار با نخبگان علمی و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان»، «جذب سرمایه‌گذاری (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان» از دیگر اهداف آن است.


بیشتر بخوانید


«امکان معرفی و عرضه پروژه یا محصول فناورانه به بازار هدف و احتمال فروش»، «آشنایی با نهاد‌ها و موسسات حمایتی از کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان»، «امکان آشنایی و تعامل با شبکه فناوران و کسب‌وکار‌های مرتبط»، «استفاده از کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی»، «تعامل با فناوران و صاحبان شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه»، «امکان آشنایی فناوران و صاحبان ایده با چالش‌ها و نیازمندی‌های بخش‌های تولید، صنعت و خدمات» از جمله مزایای شرکت در این رویداد فناورانه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ictc.isti.ir مراجعه کنند. دانش‌بنیان‌ها با تخفیف ۷۰ درصدی می‌توانند در این رویداد حضور یابند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار