لزوم حل مشکلات روستایی در اندیکا

معاون فرمانداری اندیکا گفت: باید مشکلات روستا‌ها برطرف و خدمات دهی مناسب برای آنها صورت گیرد.

 عباس رضایی معاون فرمانداری اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید مشکلات روستاها برطرف و خدمات دهی مناسب برای آنها صورت گیرد چراکه روستا و عشایر از دیرباز نماد اقتصاد مقاومتی، خلاقیت و خودکفایی بودند روستا و عشایر در چرخه جهش تولید و اقتصاد کشور، نقش به سزایی داشته و دارند.

او بیان داشت: آنها در عرصه کار و تلاش علاوه بر تولید در کشاورزی، دامداری و دامپروری میراث داران کهن فرهنگ اصیل ایران اسلامی بوده و در حفظ و حراست از مرز‌های کشور در حفظ تمامیت ارضی در دوره‌های پیشین و در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ و در طول ۸ سال دفاع مقدس نقش چشمگیری داشته اند و همیشه از جان و مال خود مایه گذاشتند تا کشوری آزاد و آباد داشته باشیم.

رضایی افزود: بهترین و بیشترین آمار استعداد‌های درخشان و افتخار آفرینان از بین فرزندان روستا و عشایر بوده اند و تمام شهر‌های بزرگ و کوچک زمانی روستا بوده و از آنجا که روستا در اقتصاد، فرهنگ، مذهب، نیروی انسانی و …. نقش به سزایی داشته اند می‌طلبد که بیش از پیش به روستاییان و عشایر خدمت کنیم، زیرا روستاییان و عشایر شایسته بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار